2020-05-02, 00:24
Medlem
https://polisen.se/aktuellt/handelse...219-ran-lomma/

Citat:
01 maj 22:19, Rån, Lomma

Småbåtshamnen. Personrån.

Tre unga gärningsmän hotar en man med kniv och avtvingar honom en mobiltelefon vid Småbåtshamnen. Polis skickas till adressen.

Mannen, som är i 70-årsåldern, är fysiskt oskadd.

Gärningsmännen lämnade platsen på cykel i sydlig riktning, längs med strandpromenaden.

Ingen är gripen.
Vet någon mer om händelsen?
Citera
2020-05-02, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
https://polisen.se/aktuellt/handelse...219-ran-lomma/

Vet någon mer om händelsen?

FÖR JÄVLIGT med dessa invandrar-slynglar som måste skaffa sig mobiltelefon på fullständigt avskyvärt kriminellt sätt !
De fega uslingarna flydde söderut troligen på väg till Landskrona ?
Hur får vi stopp på dessa unga ligister ? Under 18 år , igen ?
Citera
2020-05-02, 15:10
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iakttagaren-2019
FÖR JÄVLIGT med dessa invandrar-slynglar som måste skaffa sig mobiltelefon på fullständigt avskyvärt kriminellt sätt !
De fega uslingarna flydde söderut troligen på väg till Landskrona ?
Hur får vi stopp på dessa unga ligister ? Under 18 år , igen ?

Landskrona ligger en hyfsad bit norrut. Burlöv/Malmö ligger desto närmre - strax söderut...
Citera
2020-05-02, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Landskrona ligger en hyfsad bit norrut. Burlöv/Malmö ligger desto närmre - strax söderut...

Rätt, fel av mig !

Förmodligen kriminella 16-åringar från Malmö. Suck !
Citera
2020-05-02, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iakttagaren-2019
Jag känner en del äldre som sedan länge inte röstar på s.k vänsterpartier inkl. mp utan röstade i de senaste 4 valen på kd, m eller sd.

Både kd och speciellt m är för detta, ifall du missat det. Just m är betydligt värre än vänstern när det gäller invandring.

Vad jag inte förstår är varför någon stjäl mobiler nuförtiden. De är för lätta att spärra och att öppna upp dom igen är inte värt besväret för pengarna man får... Måste handla om typ sportliknande aktiviteter där man stjäl för att stjäla.
Citera
2020-05-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Både kd och speciellt m är för detta, ifall du missat det. Just m är betydligt värre än vänstern när det gäller invandring.

Vad jag inte förstår är varför någon stjäl mobiler nuförtiden. De är för lätta att spärra och att öppna upp dom igen är inte värt besväret för pengarna man får... Måste handla om typ sportliknande aktiviteter där man stjäl för att stjäla.

Lite OT igen : Partier ändrar ståndpunkt hela tiden, även sd , så det är svårt hålla ordning på vad dom tycker när det gäller invandring. Det jag vet är att C vill gärna ha en invandring av 4 miljoner ! invandrare, men har tonat ner det .

Eftersom det stjäls mobiler hela iden, så måste det vara lätt att komma runt en spärr på något fiffigt sätt ?
Också sportliknande aktivitet för att få den senaste och dyraste mobilen , tror jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in