Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Jag vill inte framhäva mig. MEN jag ifrågasatte mig OM det är jag som överreagerar kanske är onaturligt över beskyddande. Men efter att rannsakat mig själv så nej det är jag inte.
Galna Karin har varit där och ringt på hon kan koden enligt honom. Saka barnen hantera den svåra sitsen själva då? Dessutom vill man hota någon så är det så klart effektivast att gå på barnen det kan alla förstå och för en advokat borde den tanken vara glasklar!
Du kanske kan svara på min fråga som du undviker. Sen kan du föreställa dig om det vore en wt morsa som gjort det samma. En mamma som haft hot över sig och ändå väljer att sova borta hos pojkvännen.
Det är nog bara du som tror att Karin skulle gå på barnen. Jag har inte sett någonstans att de behöver vara rädda för henne på det sätt du menar. Skulle hon dyka upp är de säkert kloka nog att inte öppna dörren, kontakta polis om det skulle behövas och naturligtvis även pappa som skulle ge sig hem direkt.
Man kan inte gå omkring och vara rädd hela tiden, man måste försöka leva som vanligt annars har hoterskan vunnit.
Din fråga? Vet inte vilken du menar men om du menar vem jag skulle tänka på om jag låg för döden eller vem jag skulle kontakta?
Jag tar inte för givet att jag kommer hinna tänka något eller få förmånen att skicka en hälsning heller den dagen jag lägger näsan i vädret. Att skicka sms, twittra, göra ett inlägg på facebook är säkert viktigt för några men inte för mig. När jag dör gör jag det med vetskapen om att mina nära och kära är djupt älskade av mig. De kommer aldrig behöva tvivla och undra om jag älskade dem, för de vet dom. Jag tror faktiskt att HOL tänker likadant. Nu bara råkade han få möjligheten att skicka en hälsning. Synd att såna som du ska hitta en orsak till smutskastning även där.