2020-04-20, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Haha, var hon med för att äta ! tack för morgonens gapskratt hahaha. Jag såg nånstans en bild på henne där hon satt på båten, tror någon här länkade till någons facebooksida där det va bild från båten.

Hon la upp endast bilder på mat inget annat så nog misstänkte jag att det var något lurt
Citera
2020-04-20, 08:43
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna skulle ha konverterat till muslim när hon var tillsammans med Mehmet och gått över till att använda burka, (han är ju ingen hardcore muslim dock) då skulle hon nog haft mindre ångest inför fett, rynkor och sitt bett.
Hon får ju bitvis ångest av andra människor..

Tänk vad mycket denna idé skulle kunna frigöra en massa space i huvudet på damen.
Då kanske hon skulle kunna koncentrera sig på att utveckla vissa delar av sin personlighet och som hardcore muslim, skulle det naturligtvis inte bli en massa kråmande bikinibilder framför kameran.

Ärligt talat så visar det hur bisarrt filter/selfie-användandet är idag - människor missbrukar det till den graden att de blir livrädda för att visa sig offentligt eftersom verkligheten inte stämmer med selfiebilden. Anna är en femtioårig tant som har jojo-bantat hela livet och ser ut som en sådan, vilket såklart inte är något fel i sig.

Kanske kan det vara nästa gråtartikel för Anna i slaskpressen - hur filteranvändandet förstörde hennes liv och hur hon ÄNTLIGEN accepterar sig själv för den hon är för trehundrasjuttioelfte gången.
Citera
2020-04-20, 11:11
Medlem
Anna är så glad..vem är denna victoria?

https://postimg.cc/dhgY1RsX
Citera
2020-04-20, 11:23
Medlem
Hon får nog passa sig för att bli kompis med Tunnan.
Ny favvo▶️ BFF▶️Sur▶️Hatobjekt och inte kompis längre.
Detta tar 2 månader Max.
Citera
2020-04-20, 11:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Sjung hon aldrig på Finlands båten? Hon visade mycket mat bilder var hon bara med för att äta?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Hade hon inte skadat knäet eller något sådant? Så hon åkte bara med. Lite absurt, men men.

Hah, skadan i benet var bara ett svepskäl. Hon åkte inte en meter i Åre, bara poserade. Hon gjorde som sin dotter när hon stal på toan och låtsades ramla där hon stod utan att röra sig.

Jag tror till och med det kommenterades när det hänt att hon "föll" stillastående.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-20 kl. 11:40.
Citera
2020-04-20, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hah, skadan i benet var bara ett svepskäl. Hon åkte inte en meter i Åre, bara poserade. Hon gjorde som sin dotter när hon stal på toan och låtsades ramla där hon stod utan att röra sig.

Jag tror till och med det kommenterades när det hänt att hon "föll" stillastående.

Ohh var det frakturen i svanskotan som hon påstod hon hade?! De som har/haft det har fruktansvärt ont men det är kanske så att hon ånyo knapprar smärtstillande då hon är så på igen
Citera
2020-04-20, 11:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ohh var det frakturen i svanskotan som hon påstod hon hade?! De som har/haft det har fruktansvärt ont men det är kanske så att hon ånyo knapprar smärtstillande då hon är så på igen

Ja precis, svanskotan var det men folk såg igenom det.
Konstigt att människan inte sa att hon hade fått corona på samma gång
Nåväl den storyn hade väl My men den gick ju inte heller hem i stugorna vad jag förstår det utan blev ifrågasatt

Ska man ljuga måste man vara trovärdig annars kan man lika gärna tala sanning.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2020-04-20 kl. 11:45.
Citera
2020-04-20, 11:41
Medlem
Frammes avatar
Anna tror att hon ser ut som Victoria. Därför är Anna superglad. Hon har hittat sin kopia.
Citera
2020-04-20, 11:59
Medlem
Citat:

Frakturer i svanskotan tar lång tid att läka och är otroligt smärtsamt. Man kan inte sitta och bör inte röra nederdelen på kroppen. I början av mars ramlade A.B skidståendes. I mitten av mars satt hon och maken och åt middag på en färja. (antar att A.B inte låg eller stod och åt) Veckan efter röjde hon ensam i trädgården och fick väldigt mycket gjort medan far och son var till återvinningen...

Jag har själv ramlat av en häst när jag var i unga år och slagit i svanskotan REJÄLT. Nu 45 år senare har jag fortfarande känningar när jag suttit för länge.
Citera
2020-04-20, 12:44
Medlem
Men VEM är det som håller i kameran för alla dessa bikinibilder? Om jag hade varit gift med en ryktbar tant så hade inte jag bidragit till att hon skulle fläka ut sig offentligt i bikini på nätet. Och det är ju inte en omgång bilder hon har smaskat ut med förbryllande vinklar.
Och om det är någon av ätteläggen, vad känner dom för att mamma poserar på nätet?
Citera
2020-04-20, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Men VEM är det som håller i kameran för alla dessa bikinibilder? Om jag hade varit gift med en ryktbar tant så hade inte jag bidragit till att hon skulle fläka ut sig offentligt i bikini på nätet. Och det är ju inte en omgång bilder hon har smaskat ut med förbryllande vinklar.
Och om det är någon av ätteläggen, vad känner dom för att mamma poserar på nätet?

Du kanske vet att det finns tidsinställning på kameran?
Citera
2020-04-20, 14:18
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Anna själv håller i kameran, om och om igen. Hon älskar sej själv. Vid enstaka tillfällen har någon av ungarna fått uppgiften att förverkliga sin morsa. Att morsan är på nätet tror jag inte dom bryr sej ett dugg om, dom har inte den kapaciteten. Dom skulle nog själva vilja vara med och visa sej mer, men morsan tillåter inte det. Halmpyntet tror jag inte har en chans till något över huvud taget, mer än att dra in pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in