2020-04-15, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Vad är det för tjej du har träffat? 😆😂😂
Nej en sådan tjej skulle slänga ut direkt. Inte min typ av tjej.

Hon är en tjej, så det är nog mer en undran. Men det kvittar hur snygg Milford Cubicle än är, bara funderingarna i tidigare trådstarter räcker, blöjfetisch ovanpå det... äh fy Sorry Milford hur snygg du än är så räcker inte det
Citera
2020-04-15, 18:32
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hon är en tjej, så det är nog mer en undran. Men det kvittar hur snygg Milford Cubicle än är, bara funderingarna i tidigare trådstarter räcker, blöjfetisch ovanpå det... äh fy Sorry Milford hur snygg du än är så räcker inte det
Vill verkligen testa blöjor men vet inte om ja vågar berätta att de är ja gillar
Citera
2020-04-15, 20:58
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Vill verkligen testa blöjor men vet inte om ja vågar berätta att de är ja gillar

Du har ju en liten annorlunda kink du har. Du kanske inte ska introducera din partner i detta efter bara en vecka. Vänta minst ett halvår helst flera år, annars skulle åtminstone jag lägga benen på ryggen.
Citera
2020-04-15, 21:01
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Du har ju en liten annorlunda kink du har. Du kanske inte ska introducera din partner i detta efter bara en vecka. Vänta minst ett halvår helst flera år, annars skulle åtminstone jag lägga benen på ryggen.
Hur ska ja klara de utan blöja i flera ååår. Smyga med blöja. Måste hitta någon som gillar annars är de slut.
Citera
2020-04-15, 21:08
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Hur ska ja klara de utan blöja i flera ååår. Smyga med blöja. Måste hitta någon som gillar annars är de slut.

Då kanske du måste söka dig till någon förening eller dejtingsida för just infantilister och ragga där.
Citera
2020-04-15, 22:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Då kanske du måste söka dig till någon förening eller dejtingsida för just infantilister och ragga där.
Har väldigt specifika krav
Citera
2020-04-15, 22:03
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Har väldigt specifika krav

Då borde det vara troligare att du hittar någon likasinnad i en förening för utövare av din fetish (infantilism), än hos ett random hemsläp från krogen.
Citera
2020-04-15, 23:53
Medlem
Citat:
Vd skulle ni säga då ni träffat en tjej på tex tinder eller ute på krogen. Man kan säga du är någon som ar svårt att få en tjej och hon verkar bra för att vara sant. men när ni varit tillsammans 1 vecka kommer hon ut i hallen med blöja säger ja älskling vill att vi har sex med blöja och älskar sex med blöja och bajsa och kissa i bljöa. Skulle ni ha en sådan tjej? Ärligt nu hur allvarligt är de.

Nej. Det är inte min grej alls.
Citera
2020-04-16, 14:58
Medlem
Citat:

Du får ha en långsiktig plan. Hitta någon, bli kära, gifta er och se till att han älskar dig väldigt, väldigt mycket.

Sedan fejkar du något sjukdomstillstånd som att du är förlamad och i behov av blöjor pga inkontinens. Älskar han dig djupt, är lojal mot dig och är en vänlig man kommer han då acceptera detta. Tvätta dig, byta på dig, klä dig i blöjor osv.

Men du får inte avslöja att det är en slags sexgrej, utan han måste få tro att du är sjuk.
Citera
2020-04-16, 15:00
Medlem
Blöjan utan att hon gör på sig hade jag kunnat ta.
Citera
2020-04-17, 08:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Du får ha en långsiktig plan. Hitta någon, bli kära, gifta er och se till att han älskar dig väldigt, väldigt mycket.

Sedan fejkar du något sjukdomstillstånd som att du är förlamad och i behov av blöjor pga inkontinens. Älskar han dig djupt, är lojal mot dig och är en vänlig man kommer han då acceptera detta. Tvätta dig, byta på dig, klä dig i blöjor osv.

Men du får inte avslöja att det är en slags sexgrej, utan han måste få tro att du är sjuk.
Ska göra det. Träffa bästa killen säger inget om blöja. Jag vill inte ha någon från en blöj klub förstår du vel vill ha vanlig kille. usch... Sen då kanske det kommer fram, men då är försent att ändra sig!
Citera
2020-04-17, 09:03
Medlem
Citat:
Ska göra det. Träffa bästa killen säger inget om blöja. Jag vill inte ha någon från en blöj klub förstår du vel vill ha vanlig kille. usch... Sen då kanske det kommer fram, men då är försent att ändra sig!

Haha perfekt! Hade det vart jag, och du lade ner den energin i åratal på att få med just mig på detta hade jag känt mig älskad som fan. Lite skrämd, förmodligen äcklad men ändå älskad. Trots all din underlighet verkar du vara en riktigt härligt galen och underbar tjej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in