Tänkte besöka en salong i Helsingborg jag hört skulle vara intressant, men när jag kom dit, utan att ha bokat tid, så visade det sig vara upptaget och hon som öppnade tyckte jag skulle komma tillbaka om en timme. Det hade gärna gjort också för hon såg lockande ut med hyggliga bröst som man kunde ana under hennes tröja.. Men jag hade tyvärr inte tid att vänta så länge då jag sagt till sambon att jag bara skulle till tandläkaren och något ärende i stan.
Som tur var hade jag kört förbi en annan thaiflagga som låg några hundra meter längre bort på samma gata så jag traskade dit istället och ringde på och blev insläppt.
Jag brukar alltid beställa minst en timmes oljemassage eller längre tid. Men i dag fick jag nöja mig med 30 minuter. Kändes lite tråkigt när man äntligen kommit iväg på massage, men så fick det bli.
Tjejen var ganska söt, jag skulle gissa hon var 25-30 år gammal. Betalade och blev visad till ett rum med dörr. Av med kläderna och hoppa upp på massagebänken. Tjejen kom tillbaka och började tvätta av mig. Till min glädje även mellan benen och rumpan. Annars brukar det mest vara fötterna som blir tvättade men detta var ju ett tecken på att hon kanske hade andra planer än bara massage ...och visst hade hon det
Tror inte hon gjorde ett enda ordentligt försök till massage utan det första som händer efter tvätten är att hon börjar reta mig med hennes naglar över ryggen och benen. Väldigt skönt!
Hennes händer hamnar så småningom på insidan av låren och jag lyfter lite lätt på rumpan för att visa att jag är med på hennes förslag. Hon börjar retas med naglarna på pungen och jag stönar till lite. Tjejen fnittrar till och frågar om hon ska fortsätta. Jag får fram ett "ja tack" och hon ber mig vända mig om. Hon får fram en flaska med olja och tar ut lite i sina händer och börjar sakta runka mig. Lyckas inte hålla emot särskilt länge utan kommer efter några minuter.
När hon torkat av allt kladd så får jag lite huvud massage och tjejen får 300 kronor för jobbet. Får också lite vatten och en kram och sen är det tack och adjö för denna gången.