Citat:
Ursprungligen postat av
L.D.
Stannade till på ett ställe i nedre norrland, bokade på telefon och väl framme visar det sig vara i en villa hos ett par.
Pratade en stund med mannen innan massagen och han pratade mycket om att många andra var oseriösa och sålde sex och att den här mannen och kvinnan försökte prata med de andra om att bli seriösare.
Nåväl, jag näckade i vanlig ordning för även om jag är nöjd med vanlig massage vill jag inte att kalingarna hindrar dem från att nå överallt på kroppen. Kvinnan gav ordentlig massage och väldigt mycket teasing, redan när jag låg på mage så körde hon in ena foten mellan benen, in under pungen och tätt bredvid kuken.
Bra massage hela vägen och inga blygsamheter närmare genitalierna, inte regelrätt teasing men hon masserade verkligen hela benen utan att bekymra sig om hur nära pung och rumpa hom kom.
Kändes väldigt konfunderande med tanke på diskussionen jag precis haft med hennes gubbe. Och även efter vändning är hon nära de nedre regionerna och verkar helt oberörda av att jag naturligtvis blivit hård och rör vid genitalierna då och då. Även om jag är helt övertygad om att bara få vanlig massage så gjorde hon mig hård och det var svårt göra nåt åt den saken med hennes massage.
Hon fortsätter bara med en väldigt bra massage, utan att nämna nåt sexuellt eller på något sätt försöka få det till att bli mer än just massage.
Undrade efteråt om hon kanske bara gillar att se männen bli hårda, eller om hon ville hon att jag skulle ta initiativ för att det skulle bli mer. Efter det samtal jag haft med gubben så var ju initiativ från mig helt uteslutet. Men hon kanske hade sina egna små hemligheter inför gubben.
Väldigt bra massage i vilket fall och sen bjuder den pensionerade gubben på kaffe efteråt och verkar gilla att få lite sällskap.
Gillar din recension, antingen har jag varit hos samma massös som dig, (om det är så, så behövde du endast visa din uppskattning lite mer, så hade du fått ett riktigt skönt avslut.... om det är samma brud som jag träffade så gick du verkligen miste om något)
Sist jag var där, var hennes gubbe utanför i trädgården och fixade med ngt, hon väntade tills jag näckat klart och lagt mig, innan hon drar för gardinen...det är inte första gången vi knullar, men denna gång var det hon som messade mig och undrade ifall jag inte behövde massage?.... precis då jag kommer fram och parkerar så, går hennes gubbe ut ur huset, han nickar ett hej, jag nickar tillbaka...jag stiger in och ser att hon har på sig ett par lösa shorts och en t-shirt över, det är inte det att hon har en sexig kropp, utan det är hennes beteende och kåthet som driver mig till vansinne...när jag ligger på mage så sätter hon sig på mitt lår och jag kan känna hennes fitta mot mitt lår...det hela sluta med att jag sprutar på hennes bröst och hon suger ur mig det sista...sedan är det ett glas vatten, betalar för massagen, gubben kommer ju undra om jag inte betalade för massagen annars, lovar att komma snart igen...
blev kåt av att skriva detta och har precis smsat henne och frågat ifall jag kan komma på massage....