2020-04-07, 18:53
Medlem
DjPuttes avatar
+13,740 nya fall i US so far och det tickar på bra även i dag uppåt siffrorna, Verkar ut som testandet ger fel effekt för Trump mer och mer infekterade i COVID-19 för varje delstat.....
Citera
2020-04-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Man svarar på frågor, och är de idiotiska lögner, så är det enkelt och svara.

Men nu var detta så att administrationen tagit fram rapporten själva och dessa ~260 sjukhus.
Menar du att man inte ens klarar av att förmedla FAKTA till sektledaren längre?

I detta fallet så är trumpen på okänt område, och det är han som ser ut och lipa pga de jobbiga frågorna på saker de gör inom administrationen.

Det är så här fascism ser ut, när verkliga problem dyker upp, så har man inte en susning om vad man ska göra.

Du skrev precis detta, och du upprepar exakt samma fel igen.
Ta detta med trumpen om varför man ställer frågor om saker som sker i landet, det är ju trots allt deras egna rapport och ingen åsikt
Nej, det var inte administrationen det var en Obama tillsatt IG. Som direkt blev motsagd av Trumps Kinavirus task force. Dina lögner kommer bara längre och längre från verkligheten, som vanligt dock, lol.
Citera
2020-04-07, 18:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Du rapar dina vanliga lögner, skrattretande. Trump sa att folk kommer gå till jobbet trots att de har Covid. Vilket inte är konstigt då manga inte ens vet att de bär på smittan. Man blir lite trött på kommunistpropagandan här, lol.
Igen journalisten ställde frågor om vad deras egna rapporter hade kommit fram till på dessa sjukhus och spåren av COVID-19 orsakats dessa sjukhus.

kanske du menar trumpens administration är kommunistisk?
För det är deras uppgifter.
Då är helt clueless i vad du skriver märker vi, kanske du ska läsa upp dig lite?
Citera
2020-04-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Men snälla vi förstår att det här inte är vad du hade tänkt dig med upptakten till valet. Att coronans ställer allt på ända och även du ser att Trump inte fungerar är ju bra.

Reportern ställde en fråga om vad flera sjukhus uppgett. Som om Trump skulle haft någon aning om vad de uppgett. I så fall hade han väl kunnat säga att de uppgifter HAN har från klagomålen från sjukhuset så var alla extremt nöjda med allting. Sa han det? Nej, det gjorde han inte.

Förstår att det gör ont för dig nu, men tramsa ett tag till då om det gör dig gott. Coronan kommer att sänka hela USA. Det handlar inte om Trump egentligen. Det är USA som sjunker ner i dyn på grund av sin okunskap just nu.
Mycket önsketänkande i dina postar. Trump har gjort ett fint skutt upp i pollsen under krisen och gör ett utmärkt jobb medans AlzheimersBiden sitter hemma och mumlar osammanhängande meningar in i en kamera. Bra underhållning dock.
Citera
2020-04-07, 19:07
Medlem
Citat:
Nej, det var inte administrationen det var en Obama tillsatt IG. Som direkt blev motsagd av Trumps Kinavirus task force. Dina lögner kommer bara längre och längre från verkligheten, som vanligt dock, lol.

Jaså?

Så att hon fick sin nuvarande tjänst Januari 2020, det är Obamas fel?

Att hon fått pris för "Council of the Inspectors General on Integrity and Efficiency" 2019 är självklart ett tecken på att hon skulle ljuga för demokraternas skull?

Förklara vilka lögner som förekommer, inget blir till en lögn bara för att du upprepar det ordet gång-på-gång....
Citera
2020-04-07, 19:08
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
US Navy, alternativt någon annan, fuckar upp och tar ombord Coronasmittade patienter på USNS Comfort, fartyget som alltså var avsett för att avlasta New York genom att bara acceptera icke smittade akutfall. Förhoppningsvis har de klarat av att inte få smittan ombord:

https://www.foxnews.com/us/coronavirus-patients-delivered-comfort-ship-new-york-mistake

Citerar ett av mina tidigare tidigare inlägg, nu har coronasmittan tyvärr konstaterats på fartyget. Ytterligare ett fiasko, nu blir fartyget i värsta fall inget stöd utan bara ytterligare belastning i ett läge där Trump´s administration redan klantat till det mesta:

"USNS Comfort crew member tests positive for coronavirus"

Källa: https://www.foxnews.com/us/usns-comfort-crew-member-tests-positive-coronavirus
Citera
2020-04-07, 19:09
Medlem
Citat:
Mycket önsketänkande i dina postar. Trump har gjort ett fint skutt upp i pollsen under krisen och gör ett utmärkt jobb medans AlzheimersBiden sitter hemma och mumlar osammanhängande meningar in i en kamera. Bra underhållning dock.

Nu ska du inte projicera ditt önsketänkande på mig. Det märks tydligt på dig att du är i obalans nu. Dina skriverier är taffligare än vanligt. Du ser ju själv hur det sprider sig snabb i många länder och ett av dem är USA. De har inte heller testat så mycket än, men dödstal på över 1000 per dag och det ökar hela tiden. När ska det sluta?
Citera
2020-04-07, 19:13
Medlem
Citat:
Blir du lipig när Trump totalt sänker dina favvo, fake news reportrar, en efter en i livesändning. Det är ju helt underbart, lögnaren var smart nog att dra sin lögn live inför världen, och fick smaka, lol. Idioten såg helt förstörd ut.

hahaha, tänkte säga att det bara är du som är så bäng som ser det som reportern blev sänkt. Men världen är inte så smart längre.

Trump agerade pinsamt, riktigt pinsamt - oavsett vad - han betedde sig som en förlorare.
Min fyra-åring gör ungefär samma sak.

"det var inte jag, det stämmer inte, jag gjorde allt rätt, det måste vara min bror, han hatar mig, han ljuger... det var han, jag tänker inte svara igen, det var inte jag, du ljuger, du är en dålig förälder, det var inte jag , du borde skämmas som tror det var jag, ställ inte frågan igen - för femtonde gången, har redan svarat .. SLUTA FRÅGA MIG"

OM det nu är så att man är utsatt för en attack, då glider man väl undan, säger lite halv-fakta, är smidig i sina svar, låtsas som det regnar. Trump går all-in. Totalt överbevisad, är värdelös ledare!
Citera
2020-04-07, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garre74
Jaså?

Så att hon fick sin nuvarande tjänst Januari 2020, det är Obamas fel?

Att hon fått pris för "Council of the Inspectors General on Integrity and Efficiency" 2019 är självklart ett tecken på att hon skulle ljuga för demokraternas skull?

Förklara vilka lögner som förekommer, inget blir till en lögn bara för att du upprepar det ordet gång-på-gång....
Du förstår ordet interim? Hennes chef lämnade sin post. Hon fick sin titel under Obama och blev inte tillsatt i januari, hon är interim tills posten tillsätts för att hon var närmast under chefen. Är ni alla vänstermiffon lika lögnaktiga och korkade?
Senast redigerad av MorbrorFranz 2020-04-07 kl. 19:18.
Citera
2020-04-07, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Citerar ett av mina tidigare tidigare inlägg, nu har coronasmittan tyvärr konstaterats på fartyget. Ytterligare ett fiasko, nu blir fartyget i värsta fall inget stöd utan bara ytterligare belastning i ett läge där Trump´s administration redan klantat till det mesta:

"USNS Comfort crew member tests positive for coronavirus"

Källa: https://www.foxnews.com/us/usns-comfort-crew-member-tests-positive-coronavirus

Det hade väl varit en bra idé att testa innan de gick ombord och efteråt.
Citera
2020-04-07, 19:19
Medlem
Citat:
hahaha, tänkte säga att det bara är du som är så bäng som ser det som reportern blev sänkt. Men världen är inte så smart längre.

Trump agerade pinsamt, riktigt pinsamt - oavsett vad - han betedde sig som en förlorare.

"det var inte jag, det stämmer inte, jag gjorde allt rätt, det måste vara min bror, han hatar mig, han ljuger... det var han, jag tänker inte svara igen, det var inte jag, du ljuger, du är en dålig förälder, det var inte jag , du borde skämmas som tror det var jag, ställ inte frågan igen - för femtonde gången, har redan svarat .. SLUTA FRÅGA MIG"

OM det nu är så att man är utsatt för en attack, då glider man väl undan, säger lite halv-fakta, är smidig i sina svar, låtsas som det regnar. Trump går all-in. Totalt överbevisad, är värdelös ledare!

JA, vad händer med: Det låter allvarligt. Det ska kollas upp och hanteras omedelbart om det är så det ska göras. OCH sen verkligen kolla upp det och leta en lösning. Vad händer med det?
Citera
2020-04-07, 19:27
Medlem
Citat:

USA gör fler tester per dag än hela EU sammantaget, och detta med tester som fungerar inte defekta tester importerade från Kina. Du verkar lite efter. Fin saga du skrev dock, frågan är bara varför du känner ett sånt behov av att hitta på, lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in