En ganstawannabe ja. Men där stannar det. I början försökte han ju snacka in sig hos Alex genom att säga att han är från orten. Och när han säger "broder" låter det så fejk.
Jag fattar inte. Varför är det för att bb ville att han skulle göra det? Bor det ens många blattar i Åkersberga?
Ja de tyr sig till varandra, men vad jag kan se så sänker Sami sig ner till Glasmans nivå med mycket tänkande, diskuterande och på senare tid planerande, istället för att släppa en fis i Glasmans skägg t ex. Glasman har Sami där Glasman vill ha honom. Sami är en bricka i Glasmans spel. Glasman är smart, men har inte så mycket mer att komma med.
Jag med.
Väldigt synd hur han övertalar Sami och Julia om hur himla kul det blir på utsidan. Hoppas Julia inte går på det. Detta är så kort period i deras liv. Man ångrar aldrig man är kvar utan man kommer ångra om man lämnade frivilligt.
Dom kommer garanterat inte att umgås efter. För olika individer och liv på utsidan
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!