Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-03-05, 09:23
  #301
Avstängd
Karateexpertens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovik
Väntar med spänning på svar på den. Hon kommer hacka dig till fågelmat med sin vassa tunga 😂

Nja, hennes inlägg är rätt lustiga men ganska obegripliga🤔
Ena ungen är väl redan omhändertagen och de lär väl sista med bli. Detta forum måste ju va en guldgruva för myndigheter.

Är de Magnusson som är farsa ?
Han har väl en unge som börjar bli till åren ?
Citera
2020-03-05, 23:57
  #302
Medlem
Loviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateexperten
Nja, hennes inlägg är rätt lustiga men ganska obegripliga🤔
Ena ungen är väl redan omhändertagen och de lär väl sista med bli. Detta forum måste ju va en guldgruva för myndigheter.

Är de Magnusson som är farsa ?
Han har väl en unge som börjar bli till åren ?
Vad jag vet så är båda hennes barn i trygghet.
Farsan till ungarna har jag ingen aning om vilka de är. Undrar om hon själv vet.
Skulle ju bara fattas att det är Magnusson. Vill inte ungarna så illa men men, vem vet.
Vem är ens mamma till Magnussons andra omtalade unge?
Man undrar om myndigheter läser här och faktiskt vaskar guldkornen.
Vet du om han tillhör de resande Magnusson?
Citera
2020-03-11, 22:43
  #303
Avstängd
Karateexpertens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovik
Vad jag vet så är båda hennes barn i trygghet.
Farsan till ungarna har jag ingen aning om vilka de är. Undrar om hon själv vet.
Skulle ju bara fattas att det är Magnusson. Vill inte ungarna så illa men men, vem vet.
Vem är ens mamma till Magnussons andra omtalade unge?
Man undrar om myndigheter läser här och faktiskt vaskar guldkornen.
Vet du om han tillhör de resande Magnusson?

Mamman löser till diakonia och jobbar inom kyrkan. Gjorde revolt i gymnasiet och hade många tuffa år. Faktiskt rätt söt. Magnusson själv tror jag misslyckats med de mesta. Tror inte han är av den Magnusson släkten. Han verkar sakna backning från de övriga tattarna. Detta märktes väl när han golade ner Bruno ovh Pirtilampi?
Citera
2020-03-16, 12:14
  #304
Medlem
Loviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateexperten
Mamman löser till diakonia och jobbar inom kyrkan. Gjorde revolt i gymnasiet och hade många tuffa år. Faktiskt rätt söt. Magnusson själv tror jag misslyckats med de mesta. Tror inte han är av den Magnusson släkten. Han verkar sakna backning från de övriga tattarna. Detta märktes väl när han golade ner Bruno ovh Pirtilampi?
Det var som fan. Otippat att det var en blivande diakon.
Citera
2020-04-03, 23:47
  #305
Medlem
Inspirit81s avatar
bru#no var i expressen igår tydlien är han isloread för strejk inne på kumla
Citera
2020-04-04, 06:51
  #306
Medlem
Mimi72s avatar
Hans register är brett men mig veterligen så har han inte lyckats fullt ut med något. Känt honom länge och ställer mig frågande till mångt och mycket som skrivs här. Skulle förvåna mig mycket om jag varit så blind att jag inte kunnat läsa denna öppna bok.
Citera
2020-05-04, 06:01
  #307
Medlem
Loviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimi72
Hans register är brett men mig veterligen så har han inte lyckats fullt ut med något. Känt honom länge och ställer mig frågande till mångt och mycket som skrivs här. Skulle förvåna mig mycket om jag varit så blind att jag inte kunnat läsa denna öppna bok.
Du har en stark övertro på dig själv. "Att du inte skulle kunna läsa denna öppna bok " ?
Det handlar väl knappast om din förmåga till att läsa några öppna böcker när det är "boken" i sig som inte är sanningsenlig? Om du tror det så är du garanterat en av dem som blivit mest lurade.
Vad är det som du ställer dig så frågande till och varför?
Citera
2020-05-04, 11:12
  #308
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimi72
Hans register är brett men mig veterligen så har han inte lyckats fullt ut med något. Känt honom länge och ställer mig frågande till mångt och mycket som skrivs här. Skulle förvåna mig mycket om jag varit så blind att jag inte kunnat läsa denna öppna bok.

nyreggat konto ahahhahahaha
Citera
2023-06-12, 20:23
  #309
Medlem
Kan någon lägga upp fup igen?
Citera
2023-06-12, 20:37
  #310
Medlem
Den ni kallar Magnusson heter björk sen över 25år. Han har en son som.är en super trevlig ung man och hans mamma är en fantastisk kvinna. Och att ni sitter bakom era skärmar och pratar skit om nike berättar ju en del om er själva. Jag har haft ett längre förhållande med han för många år sedan och känner han oerhört väl. Ni vet att han är oerhört intelligent och gjort så mycket mer i sitt liv än missbrukat och skadat människor. Tycker det är patetiskt och rent löjligt med era påståenden. Och nej jag är inte missbrukare inte heller har jag kontakt med nike idag. Men vet att ni som sitter där och skriver av er inte har det som krävs för att prata med nike själva om era beskymmer ni har med han. Ät gröt!
Citera
2023-08-15, 14:49
  #311
Avstängd
Skaraboos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkroppa85
Den ni kallar Magnusson heter björk sen över 25år. Han har en son som.är en super trevlig ung man och hans mamma är en fantastisk kvinna. Och att ni sitter bakom era skärmar och pratar skit om nike berättar ju en del om er själva. Jag har haft ett längre förhållande med han för många år sedan och känner han oerhört väl. Ni vet att han är oerhört intelligent och gjort så mycket mer i sitt liv än missbrukat och skadat människor. Tycker det är patetiskt och rent löjligt med era påståenden. Och nej jag är inte missbrukare inte heller har jag kontakt med nike idag. Men vet att ni som sitter där och skriver av er inte har det som krävs för att prata med nike själva om era beskymmer ni har med han. Ät gröt!

Magnusson supertrevlig?
Bilden där han trycker en tjuring mot Hannas huvud ser verkligen trevlig ut ?
Du skriver att han är intelligent med och har gjort mycket annat än bara lpundat. Här tror jag de flesta skrattar ihjäl sig. Magnusson golade ju ned Bruno som folk redan påpekat. Hur funkar de nu när han börjat hänga med Tadden som tillhör wolftribe?
Citera
2023-08-16, 08:45
  #312
Medlem
Jag svarade att hans son var super trevlig. Eller hur
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback