2020-03-04, 21:20
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nya möten med socialtjänsten. Verkar som bloggläsare reagerat och anmält oro för barnen om att hon får elchocker. Kanske inte riktigt den reaktionen hon förväntade sig.
Kombinationen borderline, ADHD, mediciner och vin, att inte ta det på vuxet allvar, är inte att leka med
Psykologen som hoppade in i tråden bekräftade ju risken för okontrollerad aggression
Det är inte vuxet att själv-bota maniska borderline episoder genom att knapra piller och hinka vin en hel helg, speciellt inte om man är mamma
T.ex. på grund av risken för okontrollerad aggression, men även t.ex. på grund av ökad risk för olyckor och för att borderline kan överföras till barnen
Senast redigerad av qutm 2020-03-04 kl. 21:32.
Citera
2020-03-04, 21:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nya möten med socialtjänsten. Verkar som bloggläsare reagerat och anmält oro för barnen om att hon får elchocker. Kanske inte riktigt den reaktionen hon förväntade sig.
Jo, det är ju väldigt tvära kast i barnens liv med en så pass instabil mamma.
Vän av ordning har mycket att reagera på. Inte minst att barnen får fixa sin egen frukost.

Det brukar göras en orosanmälan till socialtjänsten när en förälder läggs in för psykiatrisk vård.
Senast redigerad av DoraF 2020-03-04 kl. 21:27.
Citera
2020-03-04, 21:30
Medlem
Jag har lite dålig koll men hur gammal är Isabellas dotter? Hon sitter i bilen bara på en kudde... Hon ser alldeles för liten ut för det. Är bilen kanske leasad så Isabella inte vill ha märken av en stol? Det känns som en prioritering hon skulle kunna göra. Konstigt att pappan inte ryter ifrån.
Citera
2020-03-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Efternamn08 rapporterade när, var och hur Isabella och Erik möttes
Varpå IQ Prankeborg nedlåtande upprepade gånger kallar Efternamn08 for "random pundare" och liknande
När bildbevis presenterades så fortsätter serie-Prankeborg och menar att Isabella gått fram till Erik och tagit honom i handen och sett till att det fotograferades i smyg
Det är väl bättre att du citerar MIG om du vill raljera över vad jag skrivit.

Och som sagt, i inlägget du faktiskt citerade så framgår ju tydligt att jag driver med de knäppgökarna som hävdade att de inte hade en ”relation”. Jag skriver ju uttryckligen vad jag tycker, verkar konstigt att du inte kan läsa vad du själv citerar.
Citera
2020-03-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirini
Jag har lite dålig koll men hur gammal är Isabellas dotter? Hon sitter i bilen bara på en kudde... Hon ser alldeles för liten ut för det. Är bilen kanske leasad så Isabella inte vill ha märken av en stol? Det känns som en prioritering hon skulle kunna göra. Konstigt att pappan inte ryter ifrån.
Hon blir fem i april. Men ja, hon ser lite liten ut för att enbary ha bilkudde.
Citera
2020-03-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixie83

Mina hade bältesstol fram till de började skolan ungefär. De sitter ju mycket bättre i en sån än på bara kudde när de är mindre. Men jag har i och för sig inte läderklädsel i bilen heller...
Citera
2020-03-04, 21:58
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirini

Vi får hoppas att soc-tanterna ser bilden.
Citera
2020-03-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixie83

Vadå 5? 🤔
Citera
2020-03-04, 22:27
Medlem
Ringhals3s avatar
Mycket käbbel i tråden just nu! Den stora vattendelaren rörande vilka som är trovärdiga eller icke trovärdiga inträffar senast 1 oktober, har inte Isabella fött sitt tredje barn då så är det några som skriver här som förlorat all sin trovärdighet och sitt anseende som initierade skvallerförmedlare.
Citera
2020-03-04, 22:29
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Vadå 5? 🤔

Bellas dotter.

https://anaytrxdzo.cloudimg.io/v7/_tailsweep_/028/2020/03/b6095d05-8477-4e68-90b7-606c2cfde07b.jpg?org_if_sml=1&w=960
Citera
2020-03-04, 22:39
Medlem
Jag frågade Isabella om Corona och om hon verkligen ska ut och resa med S@lly. Isabella tror inte på Corona. Inget hon bryr sig om. Tror däremot att Odd inte kommer släppa iväg S@lly.
Citera
2020-03-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Mycket käbbel i tråden just nu! Den stora vattendelaren rörande vilka som är trovärdiga eller icke trovärdiga inträffar senast 1 oktober, har inte Isabella fött sitt tredje barn då så är det några som skriver här som förlorat all sin trovärdighet och sitt anseende som initierade skvallerförmedlare.

Lägg ner nu, vi som vet att hon är gravid har fått veta det av henne. Med tanke på att hon gjorde abort med Nils och Erik så kan man aldrig veta med henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in