Flashback bygger pepparkakshus!
2020-02-26, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC-2.0
Tja, kan hänvisa dig till länkar från pubmed m.m. men jag antar väl att en politiskt korrekt skitnödiga typer som du knappast är särskilt intresserade av fakta utan vill mest sitta och göra oneliners som tillför nada bara för att kunna slå sig för bröstet och godhetsmasturbera här.
Och där kom det.. "godhetsmasturbera".. Du måste förstå när du gör bort dig gosse. Bara för att någon säger emot dig när du kommer med sinnessjuka påståenden betyder det inte att de vill "godhetsknarka". Ibland (rätt ofta) har det snarare att göra med att du säger dumma saker som behöver påtala. Du kan få ett exempel ifall det är svårt att förstå.
Att påstå att någon är knarkkurir baserat på en Instagram-bild är dumt, såvida bilden inte visar personen i samband med en knarkaffär.
Alla här inne förstår att den som hänger på plattan en sen kväll antagligen inte har helt rent mjöl i påsen, men att du kopplar en märkesjacka eller vad det må vara till just knarkhandel, och sen uttalar dig som att det är ett obestridligt faktum är absurt.
Det här ska inte behöva förklaras för en vuxen man.
Det är pinsamt hur någon som hänvisar till "fakta" inte förstår det absolut mest grundläggande kraven för det.
Det finns goda möjligheter att BO de facto är knarkkurir, det får FUP skvallra om i sådana fall, men att påstå att 'Har märkeskläder=är knarkkurir" är ju befängt.
Jag är trött på lågpannade idioter som är så insnöade på sin smala politiska linje att de börjar rucka på grundläggande epistemologiska processer för att få sin världsbild att passa in. Det finns redan tusentals saker som bekräftar idén om att invandrare är överrepresenterade i kriminalstatistiken. Du behöver inte hitta på halmbubbar, ad hominem-argument eller personangrepp i din desperata jakt på fler.
Mvh pre-koffeiniserad pjäxa.
Citera
2020-02-26, 07:21
Medlem
hijodejuans avatar
Ungdomar som poserar med sedelbuntar och shit. Nä det här var nog ingen större förlust för någon annan än hans mamma...
Citera
2020-02-26, 07:24
Medlem
Drapåtrissors avatar
Den döda var 17 år och dom gripna mellan 17 och 24 år. Så nog luktar det ensamkommande som området är nedlusat av numera.
Citera
2020-02-26, 07:28
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sargour
Förvånad man lyckades göra sån stor insats så snabbt gripa så många
Håller med. Oavsett hur mycket beröm Sveriges polis får så är dom väldigt tafatta jämfört med andra länder
Citera
2020-02-26, 07:37
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slalompjäxor
Och där kom det.. "godhetsmasturbera".. Du måste förstå när du gör bort dig gosse. Bara för att någon säger emot dig när du kommer med sinnessjuka påståenden betyder det inte att de vill "godhetsknarka". Ibland (rätt ofta) har det snarare att göra med att du säger dumma saker som behöver påtala. Du kan få ett exempel ifall det är svårt att förstå.
Att påstå att någon är knarkkurir baserat på en Instagram-bild är dumt, såvida bilden inte visar personen i samband med en knarkaffär.
Alla här inne förstår att den som hänger på plattan en sen kväll antagligen inte har helt rent mjöl i påsen, men att du kopplar en märkesjacka eller vad det må vara till just knarkhandel, och sen uttalar dig som att det är ett obestridligt faktum är absurt.
Det här ska inte behöva förklaras för en vuxen man.
Det är pinsamt hur någon som hänvisar till "fakta" inte förstår det absolut mest grundläggande kraven för det.
Det finns goda möjligheter att BO de facto är knarkkurir, det får FUP skvallra om i sådana fall, men att påstå att 'Har märkeskläder=är knarkkurir" är ju befängt.
Jag är trött på lågpannade idioter som är så insnöade på sin smala politiska linje att de börjar rucka på grundläggande epistemologiska processer för att få sin världsbild att passa in. Det finns redan tusentals saker som bekräftar idén om att invandrare är överrepresenterade i kriminalstatistiken. Du behöver inte hitta på halmbubbar, ad hominem-argument eller personangrepp i din desperata jakt på fler.
Mvh pre-koffeiniserad pjäxa.

På äkta skitnödigt pk-manér hoppar du in i tråden och skriver ett obegripligt inlägg i affekt som någon stjärtstucken fjant. Jag har inte någonstans i tråden skrivit ett enda ord om märkeskläder eller någon knarkkurir. Jag har inte ens fjortisgram så jag vet inte vad du svamlar om ens.
Nej, du får nog lära dig läsa (och formulera inlägg som en normal vuxen) så slipper du hoppa in i tråden och hetsa upp dig över ingenting.
Citera
2020-02-26, 07:38
Medlem
Rackabajsares avatar
Skall vi gissa på friande dom eller 2-6 månader och ingen utvisning för de inblandade? Självklart kommer man finna att deras ålder samt situationen i hemlandet som de troligtvis varit på semester i flera gånger sedan de kom hit är skäl att ge dem lägre straff och sedan uppföljning med det social. Alltså saft och bullar på vanlig svenska.
Citera
2020-02-26, 07:47
Medlem
Snyggingggs avatar
Vem är den avlidna pojken? Hans kompis hoppade på tåget med mig på T-Centralen och gick av vid Globen efter mig, jag höll på att pissa på mig, men han gick sedan åt ett annat håll. Snackade dålig ryska först och sedan armeniska. Undrade om polisen plockan in hans "dumma vän" som gjort detta.
Vet någon namnet på MGM?
Senast redigerad av Snygginggg 2020-02-26 kl. 07:51.
Citera
2020-02-26, 07:59
Medlem
dotslashs avatar
Tänk om MSM varje gång något sånt här händer skulle skriva ut att det handlar om ”ensamkommande”? Men icke för alla kulturer är lika bra och alla är lika mycket värda för alla.
Citera
2020-02-26, 08:04
Medlem
Nu får vi väl ändå hoppas att dessa svin får riktiga straff.
Att man är så vek och är såna fjollor så man måste springa runt med kniv och vifta,, jävla glin.
Citera
2020-02-26, 08:06
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Ingen övervakningsfilm som läckt ut ännu? Negrer som försökt kissa men drog kniv?
Citera
2020-02-26, 08:07
Medlem
Bild på BO till höger

https://www.instagram.com/p/B9A4aTTBU6X/
Senast redigerad av Megliore 2020-02-26 kl. 08:10.
Citera
2020-02-26, 08:11
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megliore
Bild på BO till höger

https://www.instagram.com/p/B9A4aTTBU6X/
Något säger mig det inte var någon större förlust för mänskligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in