Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Anledningen till att det är så svårt att utvisa invandrare är att de inte släpps in i hemländerna igen.
Du måste därför få dem att frivilligt flytta hem. Det som oyto och andra inte fattar är att det inte finns några som helst incitament för dem att göra det.
Eller så ser man till att de värsta
flyttar till vilket land som helst efter avtjänat fängelsestraff, vilket jag var inne på härom dagen i mediakrigstråden. Det var bara Longbow4y som visade intresse för den idén.
Resten "röker man ut", som jag skrev i samma inlägg, genom att göra det jävligt ogästvänligt för den som har något emot att bo i ett supersvenskt Sverige, där alla är upptagna med sitt och inte bryr sig om invandrare som inte klarar av att försörja sig själva. Det räcker med att de får känna på hur det känns att vara den minoritet de är. Ingen information på andra språk än svenska, ingen SFI, inga bidrag och sannerligen inga kläder eller mobiltelefoner. Du ska se att det snabbt blir mer lockande med Tyskland eller något annat land som tar sitt humanistiska ansvar. Varför Sverige inte längre kan ta sitt går att motivera på olika sätt. Use your imagination.
Jag vet att det vanligaste argumentet mot mitt förslag i stycket här ovan är att det skulle bli upplopp. Säkert blir det det, men man får ta det steg för steg. När bidragen upphör är det bra om staten har muskler att upprätthålla ordningen.
Grejen är i alla fall att få dem att
flytta mot sin vilja, på ett eller annat sätt.