2020-02-19, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Jag antar att du inte varit ut på landet? Lol
Jag bor på landet så vet vad jag pratar om. Huvuddelen av intelligent befriade nassar/WT/SD finns på landet .
Citera
2020-02-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Jag bor på landet så vet vad jag pratar om. Huvuddelen av intelligent befriade nassar/WT/SD finns på landet .
Nu divigerar din uppfattning med min, min uppfattning att är man skall kunna kallas nazist så skall man förstå lite av idielogin och stå för något. Det krävs då ett visst engagemang vilket jag ytterst tvivlar på att Sami har(Eller har haft).
Sen finns ett gäng vilsekomna själar som driver omkring och kan hamna lite var stans: Man ser nåt som provoserar är coolt och kanske kan ge lite fest och knulla.
Som komunist möten på 60-70 tal, muf fester på 80talet eller då Vit makt möten på 00talet.
Inget mer en det och jag är övertygad att det är där Sami står.
Citera
2020-02-19, 15:52
Medlem
snoamers avatar
Citat:

Sluta trolla
Citera
2020-02-19, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Nu divigerar din uppfattning med min, min uppfattning att är man skall kunna kallas nazist så skall man förstå lite av idielogin och stå för något. Det krävs då ett visst engagemang vilket jag ytterst tvivlar på att Sami har(Eller har haft).
Sen finns ett gäng vilsekomna själar som driver omkring och kan hamna lite var stans: Man ser nåt som provoserar är coolt och kanske kan ge lite fest och knulla.
Som komunist möten på 60-70 tal, muf fester på 80talet eller då Vit makt möten på 00talet.
Inget mer en det och jag är övertygad att det är där Sami står.
Det håller jag med om vad gäller Samis politiska engagemang men enligt mig så är det så SD/ nassar är. Tror inte de bryr sig så mycket om idiologi utan chansen att få slå invandrare på på käften tar över
Citera
2020-02-19, 17:07
Medlem
Citat:
Sluta trolla
Jag bor visst på landet
Citera
2020-02-19, 17:07
Medlem
Zingo2s avatar
Tror inte Sami är SD/Nasse. Skulle inte funkat i BB huset med färgade, gay eller flata.
Sami har mest soc kompetens i BBhuset.
Citera
2020-02-19, 19:50
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Jag bor visst på landet

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Tror inte Sami är SD/Nasse. Skulle inte funkat i BB huset med färgade, gay eller flata.
Sami har mest soc kompetens i BBhuset.

Han är bara lite udda och har udda bakgrund. Folk har en tendens att radikalisera allt annorlunda de ser, och har någon en speciell bakgrund så ska det alltid lyftas fram oavsett om det ligger i ens persons förflutna. Trångsynta ska alltid vara trångsynta
Citera
2020-02-19, 20:00
Medlem
Citat:
Han är bara lite udda och har udda bakgrund. Folk har en tendens att radikalisera allt annorlunda de ser, och har någon en speciell bakgrund så ska det alltid lyftas fram oavsett om det ligger i ens persons förflutna. Trångsynta ska alltid vara trångsynta
Tycker inte han är speciellt udda utan som en typisk WT/ SDare. Vilsen, otrygg, sökande, obildad
Citera
2020-02-19, 20:03
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Tycker inte han är speciellt udda utan som en typisk WT/ SDare. Vilsen, otrygg, sökande, obildad

Tycker du är trångsynt och blind. Bara för att du bor på "landet" betyder inte det att du vet hur alla lantisar är.
Citera
2020-02-19, 20:09
Medlem
Citat:
Tycker du är trångsynt och blind. Bara för att du bor på "landet" betyder inte det att du vet hur alla lantisar är.
Har jag aldrig sagt. De SD jag träffat och sett har alla haft samma typ av WT sätt men det är nog så att det finns andra också. Det jag däremot vet är att är man SD är man inte klok och fullständigt historie förnekare.
Citera
2020-02-19, 20:19
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Har jag aldrig sagt. De SD jag träffat och sett har alla haft samma typ av WT sätt men det är nog så att det finns andra också. Det jag däremot vet är att är man SD är man inte klok och fullständigt historie förnekare.

Du låter som de där "lite finare" lantisarna som flyttat ut från en stor eller mindre stad med det lite finare huset mitt emot radhuslängan, eller det där lite dyrare torpet och anser sig vara den lite finare flugan mitt i skiten. Stör sig på de där ofina lantisarna som klär sig annorlunda och röstar på SD. För röstar man på SD så är man ju per automatik nazist, eller hur? Newsflash:

SD är inte ett rasistisk parti. Alla partier har grund i nazism, fascism eller kommunism. Speciellt mitt socialdemokratiska parti. De flesta vet var SD kommer ifrån. Och de flesta vet vad de har vuxit ifrån. Man förbjöd bombajackor från möten. Man uteslöt nazistiska ledare. Man kopplade bort alla band till nazismen och växte som ett nytt parti. Det är endast de lite "finare" folket som också är en del av skiten, som anser sin åsikt och sina värderingar vara guld värt jämfört med alla andra. Oftast de som anser sig själv ha rätt och vara smartast, är de mest trångsynta och korkade. Lägg ner dina idiotiska argument, för du vet inte alls vad du pratar om. Sluta läs aftonbladet och expressen samt dina historieböcker och öppna upp ögonen för dagens verklighet.

Tänka sig, en socialdemokrat som försvarar SD. Nej, jag försvarar bara verkligheten mot idioter som inte vet vad demokrati eller sanning är
Senast redigerad av snoamer 2020-02-19 kl. 20:23.
Citera
2020-02-19, 20:21
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Hans far är/var arab, därav det märkliga utseendet.
Så nej, inget typiskt "wt" eller vad ni nu kallar honom, snarare ganska orginell.

EDIT Lite sen på bollen....
Senast redigerad av SiggeSpringnota 2020-02-19 kl. 20:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in