Citat:
Ursprungligen postat av
Restad
Har jag aldrig sagt. De SD jag träffat och sett har alla haft samma typ av WT sätt men det är nog så att det finns andra också. Det jag däremot vet är att är man SD är man inte klok och fullständigt historie förnekare.
Du låter som de där "lite finare" lantisarna som flyttat ut från en stor eller mindre stad med det lite finare huset mitt emot radhuslängan, eller det där lite dyrare torpet och anser sig vara den lite finare flugan mitt i skiten. Stör sig på de där ofina lantisarna som klär sig annorlunda och röstar på SD. För röstar man på SD så är man ju per automatik nazist, eller hur? Newsflash:
SD är inte ett rasistisk parti. Alla partier har grund i nazism, fascism eller kommunism. Speciellt mitt socialdemokratiska parti. De flesta vet var SD kommer ifrån. Och de flesta vet vad de har vuxit ifrån. Man förbjöd bombajackor från möten. Man uteslöt nazistiska ledare. Man kopplade bort alla band till nazismen och växte som ett nytt parti. Det är endast de lite "finare" folket som också är en del av skiten, som anser sin åsikt och sina värderingar vara guld värt jämfört med alla andra. Oftast de som anser sig själv ha rätt och vara smartast, är de mest trångsynta och korkade. Lägg ner dina idiotiska argument, för du vet inte alls vad du pratar om. Sluta läs aftonbladet och expressen samt dina historieböcker och öppna upp ögonen för dagens verklighet.
Tänka sig, en socialdemokrat som försvarar SD. Nej, jag försvarar bara verkligheten mot idioter som inte vet vad demokrati eller sanning är