Citat:
Ursprungligen postat av
KlausStein
Du och Garre verkar leva i någon alternativ verklighet, videon beskriver väldigt tydligt att även Trumpmotståndare finner er med TDS riktigt jobbiga.
Jag är inte insatt i fallen och är heller inte särskilt intresserad, så jag har absolut ingen åsikt. Det var kanske rätt, kanske fel. Hurså? Vad har det med trådämnet eller något annat jag tagit upp att göra?
Varför är det så svårt att ta in?
JAG har inga problem att ta in bra saker, men ni Trumplovers tar ALDRIG in negativa aspekter alls.
En "omvänd" video hade varit än mer korrekt.
Trump har upprepade gånger proklamerat hur duktig han är på att skapa jobb, men gång på gång svaras det med att skicka grafer/stats som visar att under Obamas sista 30 månader eller liknande, så skapades det FLER jobb. Kommer aldrig någon reflektion över det.
Det är bara ett ex med svart/vit fakta. Siffror. Går inte att bortförklara. Men ingen Trumplover möter sådana här fakta alls. Någonsin.
"ni" Trumplovers är närmare leva i alternativ verklighet än nån annan...
Om Trump är den som påstår något, menar jag att man har rätt kritisera den
och sedan får Trump-lovers bemöta den specifika kritiken och sedan bygga vidare med en "men..." om det är motiverat.
Problemet är att Trump-lovers aldrig bemöter specifik kritik eller fakta (visst det finns undantag när man bemöter fakta men det är sällan) utan det gås direkt på "men Obama", eller "Bidens är korrupt".
OM jag kritiserar Trump för en lögn, har jag inget intresse av att ta upp andra aspekter eller delar av tex en tweet som är korrekta.