2020-02-12, 16:32
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Mycket svenskt. Svenskar hatar nassar. Varför skulle jag heja på kommunistisk kartläggning. SÄPO representerar oss riktiga svenskar mot nassar och andra extremister.

Nej, större delen av Sverige bryr sig inte ett skit om dina påhittade nassar. Du misstar dina 11 politiska aktivistkompisar med rött hår för ett tvärsnitt sv svenskarna.

Du verkar inte förstå att du själv är en extremist. Troligtvis har SÄPO även koll på dig. Vore karma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Enligt din logik skulle samma reklambyrå kunnat producera följande framgångsrika reklam för melonodlare i Alabama.

"The niggers love our melons 'cause we make the juiciest in the state."

Visst hade denna reklam väckt känslor?
Visst hade denna reklam blivit en snackis?

Hur väl tror du den hade fungerat?

Innan du replikerar läs följande Wikipediasida. Begriper du inte efetr den första genomläsningen, är det bara att försöka en gång till…osv osv osv

Hade lätt blivit en snackis.

Sen hade nog det inte gått så bra för bolaget.

Precis så som det blir nu i fallet med SAS.

Har aldrig någonsin sagt att reklamen är bra eller att den fungerar.
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internetfargo
Håller fullständigt med om att reklamen är urusel och ett försök i att skapa arga känslor i början med ett happy ending..

Men att folk ska rusta upp sig här i forumen

Ut och protestera på flygplatserna istället. Muppar.

Ja personligen bryr jag mig inte alls heller, men man ser ju en oro ute bland vanligt folk i hela Europa, precis som det var i Tyskland innan Hitler kom till makten.
Citera
2020-02-12, 16:33
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Det här har både personer och företag sysslat med i ett årtionde nu. Reta upp högern som i sin tur retar upp vänstern och vips diskuteras en kändis eller en reklamfilm överallt.

Eftersom det fortfarande görs hela tiden antar jag att det har positiv effekt.

Det här var en episkt trollning från reklambyrån. Det kommer att rasa guldägg och andra priser över den här kampanjen. Det mediautrymme de har fått gratis nu skulle hela SAS årsbudget knappast kunna köpa.

Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Och Flashbackanvändare som skiter i brallan och blir kränkta av en jävla reklamfilm, fan vad stolt jag känner mig att vara svensk.

Ni blir kränkta, jag är oberörd... Detta pga att jag är på riktigt stolt över mitt ursprung/släkt.

Nu har ju SAS lagt ned satsningen med "Snowflake" för flera år sedan. Tydligen finns det fortfarande massor av snowflakes kvar där ute.

Vi som fattar budskapet har inget att skämmas över. Trollfabriken här på FB får känna sig hur kränkta de vill.

Detta var underhållande.
Citera
2020-02-12, 16:33
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det är nog knappt någon vettig människa som känner ilska över denna film. Som sagt så är det väldigt uppenbart att detta pinsamma drev är orkestrerat av ett fåtal sen har korkskallarna hängt på.

Uppenbarligen blev dessa få för många för SAS som nu insett sin blunder och plockat ner den osmakliga reklamsnutten.
Citera
2020-02-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Ja personligen bryr jag mig inte alls heller, men man ser ju en oro ute bland vanligt folk i hela Europa, precis som det var i Tyskland innan Hitler kom till makten.

Sån form av nationalism har blivit så pass stampad på att man kommer aldrig våga göra något sådant igen.

Konsekvenserna av det finns än idag. 50000 amerikanska soldater stationerade i Tyskland och de får inte ens ha en "Armé".

Ska lilla Sverige alltså försöka ge sig på att marschera på gatorna ? HA.

Däremot tycker jag alla tangentbordskrigare här inne ska hålla käften om inte de planerar att göra något utanför forumet. Håll bara käft och skäm inte ut de stolta svenskarna.

Edit: Förtydligar. Denna går alltså ut till dom som anser att dom står emot PK-media som knullar svenska folket osv. Ni står inte emot ett skit. Ni skriver bara massa bajs här på forumet. Det är faktum.
Citera
2020-02-12, 16:36
Medlem
Petermadsens avatar
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad i helvet är det som gör att människor har blivit sjuka i huvudet. Jag kan inte beskriva min ilska och hat mot SAS. Hoppas företaget går i konkurs snabbt samt att ansvariga för detta vidriga får ett helvete i sina fortsatta liv. Jag önskar till och med att deras barn förolyckas i någon olycka innan dom själva insjuknar i någon plågsam dödlig cancer. Må dom brinna i helvetet sedan. Om detta hade varit i ett icke Europeiskt land så hade folket tagit tag i saken och stenat de ansvariga. Vi Svenskar (där ibland jag) skriver av oss inforum och blir hatiska och ledsna. Knyter handen i fickan och dagen efter har vi glömt allt igen.
Citera
Medlem
BrunoC-2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsharpangel
haha du fattar inte att det är du som blir trollad
https://www.youtube.com/watch?v=ShfsBPrNcTI
reklamen ligger forfarande uppe det talar inte media om för dig tex du kan lätt själv se att vidion ogillats 21000 gånger och gillats knappt 500. snacka om att du måste vara en idiot källgranskar du inget själv?

Nu verkar man dock plockat ner reklamen.

Konstigt då den enligt så många vänsterblivna här ska vara så himla bra.
Citera
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Sån form av nationalism har blivit så pass stampad på att man kommer aldrig våga göra något sådant igen.

Konsekvenserna av det finns än idag. 50000 soldater stationerade i Tyskland och de får inte ens ha en "Armé".

Ska lilla Sverige alltså försöka ge sig på att marschera på gatorna ? HA.

Däremot tycker jag alla tangentbordskrigare här inne ska hålla käften om inte de planerar att göra något utanför forumet. Håll bara käft och skäm inte ut de stolta svenskarna.

Som en xpat och inte har bott i Sverige på många år kan jag säga att det inte är skrivbordskrigarna folk skratta/är fundersamma över.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeb77
Sanningen svider!! SAS har ju i sak ratt och for dom av oss som har varit ute rest (eller bott) har nog insett det for lange sen. Men det ar helt ok, jag tycker svenskarna ska vara stolta for sin anpassningsformaga, det ar val det som ar svenskt, och det are inget fel med det. Vi ar varldsmastare pa att "ta over" andra kulturers basta delar och skapa pa sa sett en ny kultur med russinen ur kakan,,

Ratt shysst tycker jag inget att hanga upp sig pa.....

Bor i Belgien i 20ar och ar med FB Grupp Svenskar i Bryssel och det ar rikigt kul att lasa vissa.

Var kan ata en SVENSK Pizza i Brussel?
Jag ska baka lussebuller och behover Saffran, var kan man kopa det?

Tank efter pa nagot "helsvenskt" och sen kolla up var det kommer ifran, och nasta alltid var vi inte forst,,,inte med kottbullar, lutfisk kraftor eller julgran sill nubber eller nagot "i dare you!"

Men det är ju det som är kritiken från många av oss lite mer tänkande.

Att den svenska kulturen har influerats utifrån är inget konstigt. Sån är det med alla kulturer.
Men det SAS säger i sin video är att inget är skandinaviskt. Allt är lånad.
Men som du ju själv skriver är att vi nordbor gör dom influenserna till något eget. Något unikt. Och där BLIR det en svensk eller nordisk kultur som i alla högsta grad finns.

Hade reklambyrån dragit huvudet ur globalistarslet så hade en enda mening kunnat ändra allt.

Dvs "What is truly scandinavian? Absolutely Nothing - NY SVART BILD - Absolutely everything!
Det SAS gör nu är att dom förminskar och minimerar den skandinaviska kultur som under århundraden växt fram, influerat från hela världen och inhemsk, och som formats till våran helt egna kultur, härdad och stöpt utefter vårt nordiska sinne, våra mörka vinternätter och våra nordiska personligheter.

Detta av ett bolag som under många år profilerat sig på judt det skandinaviska, så mycket att det till och med är en del av företagsnamnet.
Citera
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Relaterat till det du skriver om mig och min släkt.

Samtidigt försöker jag förklara att Skandinavien en gång i tiden faktiskt var absolut ingenting och det är den främsta anledningen till att vikingar byggde skepp och försökte erövra andra ställen, som hade bättre mark att odla på osv.

Fattar du ? Hade aldrig hoppet om att du ska förstå men citerar dig och ditt käbbel samt ger svar på det så andra som läser det ska förstå.

Apa.
Under istiden var skandinavien inte mycket att ha. Men har utvecklats sen dess och stadigt gått framåt och blivit världens bästa länder. Tills nu. Nu sitter ni och säger att vi är inget fast få länder ligger på våran nivå. Playerhaters kallas det.

Blandrasen sitter och kallar folk apa eller kallar du dig själv apa?
Citera
Medlem
azontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Eh, ja... Jag anser att de flesta vita som bor i USA har rätt att kalla sig amerikaner. Som boende i Europa är man givetvis inte amerikan.

Du drog just ner tråden ytterligare.

Med den logiken så kan vi ju avfärda alla minoriteter och ursprungsbefolkningar i världens länder och endast hänvisa till att vi alla är "samma" så länge vi bor i samma land.. Vilket är helt idiotiskt.

Avgör skillnaden på etnicitet och nationalitet snälla.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in