Citat:
Ursprungligen postat av
babymamacita
Reaktionsstormen har ju inte varit från ett större kollektiv, det är extremhögern och dess svans som har gjort detta till en stor grej, samt folk som inte förstår kontexten av reklamen och dess budskap. Det är en "shit storm" på Flashback.
Reklamen förnekar inte vår identitet, den belyser det faktum att vår kultur är skapad med hjälp av influenser från alla världens hörn, vllket är ett faktum. Och att trots att vi är så små så har vi lyckats bygga ihop något mycket större genom att vi aktivt har rest och adderas influenser från alla världens hörn och med egna värderingar byggt vidare på dessa. Det är inget fult, det är så det har fungerat i alla världens hörn.
"Extremhögern och dess svans" är inte ditt eget uttryck, utan ett uttryck som gammelmedia använder sig av för att driva en ideologisk agenda. Med det sagt vet jag redan hur du tänker. Och det är en ren lögn att reaktionsstormen skulle vara begränsad till de som faller in under den etiketten. Lika mycket lögn som att en "koordinerad attack" ligger bakom hatstormen.
Vem som helst kan kolla upp att ditt ideologiska tal är ren lögn.
Eftersom du är under inflytande av ideologi, och inte tänker själv så upprepar du saker som ett mantra.
Trots att jag varit tydlig med att jag i likhet med de flesta människor vet vad kulturella influenser betyder, så upprepar du samma budskap igen i detta inlägg, nämligen att "vår kultur är skapad med hjälp av influenser från alla världens hörn…" "adderas influenser från alla världens hörn…" "det är så det har fungerat i alla världens hörn"
Återigen, ja alla känner till det. Och ingen bryr sig. Du kan släppa det.
SAS ville ”sätta dit” människor som är oroliga över utvecklingen i vårt land. Flera bolag drivs av denna agenda, det är en röd tråd med tydliga politiska kopplingar.