2020-02-11, 19:42
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Jag tror att många missar den djupare meningen med reklamen. Allt det som nämndes var ju faktiskt importerat. Dom menar väl på att resa betyder utveckling, för det är när vi möter andra kulturer som vi utvecklar vår egen. Dvs, res mer och hämta hem inspiration till nya saker till Norden.

För allt det dom tog upp var ju, hur man än vrider på det, importerat. Demokratinn ifrån grekerna, kvinnorättsrörelsen ifrån Usa osv... Jag tror ni ser på reklamen med fel ögon. Ni ser den som något negativt,. Jag såg det som att svenskens äventyrslust och nyfikenhet på omvärlden har gjort att kulturen har berikats med så mycket. Tack vare all resande. Så res mer. Typ så uppfattade jag reklamen.
Din uppfattade "djupa" mening är i själva verket hur grund som helst men så längde du får känna dig som rena filosofen är du nöjd. Lättlurade jävel.
Citera
2020-02-11, 19:45
Medlem
Kulturell förnekelse om något borde anses vara ett hatbrott.
Citera
2020-02-11, 19:47
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kommer gå som för Gilette.
Citera
2020-02-11, 19:47
Medlem
Arbetsgruppen som gjort den där reklamfilmen finns listad hos Resumé.

Gjorde en printscreen ifall de inser att det kanske inte var så jävla bra för CV:et att vara ansvarig särskilt länge till.

https://minfil.com/ddm8Z5X2n7/Arbetsgrupp_SAS-reklam_jpg

Citera
2020-02-11, 19:48
Medlem
Lachlans avatar
Fan i helvete, mår illa av skiten. Vad har skiten ens med ett flygbolag att göra?

Total bojkott nu!!
Citera
2020-02-11, 19:49
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Jag tror att många missar den djupare meningen med reklamen. Allt det som nämndes var ju faktiskt importerat. Dom menar väl på att resa betyder utveckling, för det är när vi möter andra kulturer som vi utvecklar vår egen. Dvs, res mer och hämta hem inspiration till nya saker till Norden.

För allt det dom tog upp var ju, hur man än vrider på det, importerat. Demokratinn ifrån grekerna, kvinnorättsrörelsen ifrån Usa osv... Jag tror ni ser på reklamen med fel ögon. Ni ser den som något negativt,. Jag såg det som att svenskens äventyrslust och nyfikenhet på omvärlden har gjort att kulturen har berikats med så mycket. Tack vare all resande. Så res mer. Typ så uppfattade jag reklamen.

Det är du som missar den djupare meningen.

Vad skulle SAS vinna på att förringa den skandinaviska identiteten om det inte vore för att skaffa billiga poäng hos den nu mer allt mer degenererade extrema, hatande vänsterrörelsen?
Tyvärr är det så att Södermalmseliten inte längre är attraktiv hos gemene svensk, eller skandinav för den del, men detta faktum är nu SAS både tvåa och trea om på bollen.

Det är nog dags för SAS att byta marknadsföringsfirma.
Citera
2020-02-11, 19:51
Medlem
studenten777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Är syftet med all den här propagandan att bryta ner stoltheten hos det skandinaviska folket? Det fungerar nog för jag känner mig allt mer trött och matt. Jag är inte ensam om att känna såhär antar jag?

Snälla någon skänk mig hopp.

Ska göra mitt yttersta för att undvika SAS iaf.

SAS Radisson är new world order stuff. Se denna film och bli övertygad

Radisson Panama. Satanic illuminati hotel
https://youtu.be/OiO1KT5C_pI

Som vi alla vet är mångkultur en del av NWO / Illuminati
Citera
2020-02-11, 19:51
Medlem
Vidrigt, snacka om snedtändning på PR-avdelningen.

Hoppas på stor bojkott, slutrest med SAS för min del åtminstone.
Citera
2020-02-11, 19:52
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Din uppfattade "djupa" mening är i själva verket hur grund som helst men så längde du får känna dig som rena filosofen är du nöjd. Lättlurade jävel.

Så du menar att det personen tog upp faktiskt är Skandinaviska påhitt?
Citera
Medlem
Vedklyvens avatar
Grönvänster och Center-folk med politiskt korrekta ambitioner nestlar in sig över allt för att driva sin propaganda. Men frågan är väl om det alltid är så lyckat. Folk med vanligt sunt förnuft kan bli förbannade.
Citera
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Det är du som missar den djupare meningen.

Vad skulle SAS vinna på att förringa den skandinaviska identiteten om det inte vore för att skaffa billiga poäng hos den nu mer allt mer degenererade extrema, hatande vänsterrörelsen?
Tyvärr är det så att Södermalmseliten är inte längre attraktiv hos gemene svensk, eller skandinav för den del, men detta faktum är nu SAS både tvåa och trea om på bollen.

Det är nog dags för SAS att byta marknadsföringsfirma.
Helt rätt. Den tysta majoriteten står långt bort från den skrikande apvänstern.
Citera
2020-02-11, 19:54
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoatPunk
Så du menar att det personen tog upp faktiskt är Skandinaviska påhitt?
Nej, jag menar vad jag skriver ditt skitnödiga fanskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in