• 2
  • 3
2019-11-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Christine53
Tycker det vore bra om vi hjälpte varann, tipsade om nån leverntör som fungerar, med den utrustning, bandbredd som erfordras. Svenska Kanaler ska ingen ta,
helt värdelöst!
Tror det är förbjudet att tipsa om leverantörer här på Flashback.
Citera
2019-11-11, 18:32
Medlem
HLM28100s avatar
Detta fungerar inte längre, man hör inte av sig. Dåligt Sv Kanaler.

Vad skall man välja som fungerar. Sitter i Hässleholm fiber och där är det Connect TV som gäller. Men finns det flera leverantörer man kan välja bland?

Det finns Boxer, Sappa som inte ligger i topp, vilka mer finns.
Citera
2019-11-11, 18:38
Medlem
HLM28100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.order
Tror det är förbjudet att tipsa om leverantörer här på Flashback.

Som jag förstått gäller detta om man har ekonomisk vinning av det. Tipsar man om Telia eller liknade tror jag inte det är några problem.

Vi får prova, är det fel får vi väl reda på detta.

Jag vill hitta något som fungerar och kan man inte få tips här var skall man då söka infon.
Citera
2019-11-11, 20:09
Medlem
Rent generellt verkar det som man får vad man betalar för, kungen och ett par andra lite dyrare har fungerat bra för mig medans dom billigare strulat massor
Citera
2020-02-11, 13:49
Medlem
HLM28100s avatar
Rätt konstig detta, när något inte fungerar då är det ok att skriva här på FB. Har man något som fungerar och inte tillhör de stora gäng då får man inte berätta. Det fria ordet.

Var kan man hitta en seriös IPTV leverantör som kan leverera? Vilket forum skall man besöka?

Idag kom en uppgradering till boxen Z8 och nu fungerar inget, vet dock inte om det är uppgraderingen eller Sv Kanaler som strular.

Ni som kör N1 är det stabilt?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback