Citat:
Ursprungligen postat av
LavezziLrey
Iran är ett militärt skämt, de bajsade på sig inför USA. De sa att de skulle hämnas och blev tvungna att ljuga om det i sina medier. Fegisarna vet att de skulle bli våldtagna rejält av Trump och USA om de inte passade sig.
Ingen suger iransk kuk, iranier är kända som Mellanösterns bögar och får regelbundet kuk i alla hål av USA. Iranierna är fattiga flyktingar och tiggare. Ett patetiskt land med en misslyckad ledning.
Hahaha, iranierna demonstrerar emot din älskade IS-regim och islamistregimen svarar med att mörda tusentals av sitt eget folk. Iranier är som kannibaler, äter upp varandra. Ingen sammanhållning överhuvudtaget.
Du är inte svensk, ändå så pratar du om vad svenskar ska tycka. Du är en inavlad horunge.
Iran kan skjuta sina missiler, problemet är dock att de bara kan döda sina egna medborgare med dem! 😂😂😂
Iranier är smutsiga grisar, Dubai är fullt av iranska män och kvinnor som horar ut sig till araber pga att Iran är en misslyckad stat. Men skryt på om Iran samtidigt som det iranska folket horar ut sig till saudier i Dubai. 😂😂😂
Du är en efterbliven böghora, du vågar inte ens möta mig i Nordstan 19:15 ikväll. Du är en fegis precis som alla andra iranier.
Iranier som folkslag är som nigerianer och zigenare. Det är bara hjärndöda fetton till nassar i Sverige som kallar iranier för arier.
Nordstan 19:15 ikväll?
vart i nordstan? Jag kommer slå sönder hela ditt ansikte, var där ok?
Vi ska se vem som är feg din gris, jag kommer komma. Du får ta och läsa om dom första civilisationerna i världen din smutsiga hund-knullare
Det är tvärtom din smuts-gris, USA visste om att deras zionist hund Netanyahu skulle bli knullade om USA svarade tillbaka.
Exakt ta åt dig mer av hur mycket etniska svenskar och sverige suger genom att skriva att iranier horar ut sig i saudi, visar hur mycket koll du har när du redan sölat bort det hela med att säga att iran är ett militärt skämt, då kanske din kike vänner borde attackeras oss? Men varför har dom inte gjort nåt på 41 år?
Militära makter i världen idag baserade på Stockholm international peace reasearch institute är
us, kina, indien, brasilien, kanada, italien, pakistan, ryssland, tyskland, iran, israel saudi, japan, spanien, turkiet, syd korea, frankrike.
Om sverige skulle haft 1 qasem soleimani, så skulle ni aldrig haft dom här problemen ni har i ert samhälle idag, hahaha era polischefer ropar HJÄLP OSS, wallah ni är dom skämmigaste människorna på jorden med era fula bögiga ikea skjortor som delar ut varukorgar och tidningar.
gå fixa ert land din emsamma hund-knullare hur kan ni ha så mycket kriser och brister trots att ni har världens högsta skatter, ni kan inte försvara er i 1 vecka. Bostadsbrist, lärarbrist, polisbrist, era kärringar som protesterar i vården, sjuksköterskebrist, besparingar i karolinska och sahlgrenska, hahah, det är bara somalier och araber som utnyttjar er politik rätt, det är dom som föder barn, medan iranier, turkar och kurder knullar svenska kvinnor, wallah inte ens era kvinnor vill ha er din ensamma deprimerade hund-knullare. Ni bara sitter och fikar hela tiden, kolla kineserna dom bygger ett sjukhus på 6 dagar, ni kan inte ens fixa fiber till folk på landet på 15 år. det är eran mentalitet
möt mig i nordstan som du sa, ge en mer detaljerad plats, kom själv och vi ska se! lack din jävla hund-knullare, i stället för skaffa barn och föröka er ni skaffar hundar medan vi knullar era kvinnor, det är du som snackar om mitt land, håll käften och dra dig ifrån den här tråden och prata inrikes i stället din smuts-gris, hezbollah knullar dig och din hor-mamma
Vi offrade 1 miljon martyrer och lyckades två dubbla vår befolkning på 40 år, ni föder ingenting och just därför kommer invandrare, till och med, med invandrare har ni inte ens fördubblat er etniska befolkning din gris
låt dig inte luras av mina trådar eller hur jag skriver, jag kan skriva på vilket sätt jag vill och jag skriver som er smuts-svennar för att få svar.
vem bryr sig om arier? knulla dig och alla arier
saudier är hund-slavar åt kike-zionisterna
Vi har turkar, uzbeker, araber i Iran också, vi har över 25 provinser din smutsåsna
jalla 19:15 ikväll!!! och jag ska göra så att det blir sista gången du sitter och ljuger om mitt land här på internet