• 1
  • 2
2020-01-20, 19:01
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanja77
Plånbok! Finns det killar som fortfarande använder såna. Någon under 70?
Ja det klart. Var ska man annars ha sedlar, mynt, kom ihåg lappar och annat. I fickorna?
Citera
2020-01-20, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Ja det klart. Var ska man annars ha sedlar, mynt, kom ihåg lappar och annat. I fickorna?
Sedlar? Mynt? Sånt använder jag inte längre och har inte gjort på flera år. Kom-ihåg-saker lägger jag in i mobilen.
Citera
2020-01-20, 19:13
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanja77
Sedlar? Mynt? Sånt använder jag inte längre och har inte gjort på flera år. Kom-ihåg-saker lägger jag in i mobilen.
Ja det finns sånna som inte har pengar åxå
Citera
2020-01-20, 20:52
Medlem
Fioehlbaerths avatar
Läderplånbok köpt på Clas Ohlson.
Går lätt ner i framfickan, viktigt idag med alla ficktjuvar.
Rymmer ändå lika mycket som klumpigare pluskor jag haft.
Citera
2020-01-20, 21:06
Medlem
Sverige08s avatar
SECRID skall man ha, inget annat.
Citera
2020-01-20, 22:00
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthony100
Vilket märke ska man ha på plånboken om man vill se ut som en gentleman? Är det mesigt att ha t.ex. Tommy Hilfiger eller liknande? Finns det nåt plånboksmärke man ska ha?

Vem bryr sig om sånt ytligt skit? Det är en fucking plånbok? Jag begriper mig inte på ungdomar längre, att du väljer ett specifikt märke definierar inte vem du är. Var dig själv istället och välj en plånbok du tycker är fin och uppfyller dina behov! Min plånbok är nog 20 år gammal, har inte en susning om vad det är för märke. Men det är äkta läder, den fyller sin funktion och har tjänat mig väl. Nu börjar den bli lite åldersstigen och ibland ramlar korten ur, så det är kanske dags att tänka på refrängen, men inte bryr jag mig om vad andra tycker.
Citera
2020-01-21, 04:10
Medlem
Salvatore Ferragamo men’s Revival Bifold wallet är rätt soft. Den har jag (fått i present). Minimalistisk, hållbar och gedigen kvalitet. Men vetefan om jag skulle slänga 4 loppor på en plånbok om jag inte fått den i present.
Citera
2020-01-26, 00:35
Medlem
Beelzs avatar
Eftersom jag går runt med anteckningsbok dagligen köpte jag nyligen denna.
Rätt nöjd, men den är relativt stor vilket kanske stör vissa.
Citera
2020-01-27, 10:29
Medlem
Azciis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili

Mynt, är du tiggare eller barn? Köp ett kortfodral och lägg några sedlar bakom ett kort om du mår bättre av att ha kontanter med dig.
Citera
2020-01-27, 11:09
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azcii
Mynt, är du tiggare eller barn? Köp ett kortfodral och lägg några sedlar bakom ett kort om du mår bättre av att ha kontanter med dig.
Tiggare nej. Barn nej. Är 52 år. Det får inte plats i kortfodral då måste jag ha flera och dom velar jag bara bort så en rejäl plånbok måste jag ha
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in