2020-01-08, 22:34
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Och vem ska avgöra vem och på vilket sätt någon 'tar ansvar för sina handlingar'? Din tolkning verkar ju vara att man inte tar ansvar om man inte röstar som du vill. En högst subjektiv tolkning med andra ord.

Jag tycker att varje myndig medborgare bör ha varsin röst, oavsett vad du tycker om hur de röstar. Det är så vi har det idag. Prima Snus!

Bra frågor, det förtjänar att diskuteras i en lämplig tråd kanske men ni är ju flera här som tydligt visat att ni inte tar ansvar för era handlingar.
Citera
2020-01-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Bra frågor, det förtjänar att diskuteras i en lämplig tråd kanske men ni är ju flera här som tydligt visat att ni inte tar ansvar för era handlingar.

Nu svamlar du igen, farbror. Ta en till, så ses vi snart
Citera
2020-01-12, 03:20
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Här har vi ett exempel på våldtäktspartiernas politik, givetvis ska denna fina kille få stanna i Sverige

Somaliern Hussein(19) våldtog 13-årig flicka. Han utförde analt & vaginalt samlag med henne. Det kändes ända upp i magen när han penetrerade henne hela vägen. Hon bet sig i tungan pga smärtan

Hussein dömdes till 75h samhällstjänst & ingen utvisning🍀🌹

https://twitter.com/Dykaren21/status/1215191426084024321?s=19
Från hovrättsdomen:

Åklagaren har yrkat att hovrätten ska döma Hussein för våldtäkt mot barn, istället för sexuellt utnyttjande av barn, och bestämma påföljden till fängelse. Vad gäller ersättning för sveda och värk ifrågasätter hovrätten inte att målsäganden mått psykiskt dåligt efter händelsen och att det påverkat hennes skolgång.

Den presenterade bevisningen är dock, med hänsyn till vad målsäganden själv och hennes mamma berättat om hennes mående innan den i målet aktuella händelsen, inte sådan att det kan uteslutas att även andra faktorer än Husseins gärning påverkat hennes mående.

Hovrätten ändrar tingsrättens dom endast på så sätt att det belopp som Hussein ska betala till NN3 bestäms till 25 000 kr jämte ränta på det sätt som framgår av tingsrättens dom.

Det är denna politik ni stödjer ni som röstar på 7K, känns det bra?
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2020-01-12 kl. 03:25.
Citera
2020-01-12, 03:25
Medlem
Citat:
Här har vi ett exempel på våldtäktspartiernas politik, givetvis ska denna fina kille få stanna i Sverige

Somaliern Hussein(19) våldtog 13-årig flicka. Han utförde analt & vaginalt samlag med henne. Det kändes ända upp i magen när han penetrerade henne hela vägen. Hon bet sig i tungan pga smärtan

Hussein dömdes till 75h samhällstjänst & ingen utvisning🍀🌹

https://twitter.com/Dykaren21/status/1215191426084024321?s=19

Det är denna politik ni stödjer ni som röstar på 7K, känns det bra?

Helt jävla sjukt att du tycker att hon får skylla sig själv.
Citera
2020-01-12, 03:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Helt jäkla sjukt att du är för massimport av män som gör så här och att du stödjer de partierna som inte vill utvisa den här killen så att han kan göra om det efter det kännbara straffet om 75 timmars samhällstjänst.
Citera
2020-01-12, 03:41
Medlem
Citat:
Helt jäkla sjukt att du är för massimport av män som gör så här och att du stödjer de partierna som inte vill utvisa den här killen så att han kan göra om det efter det kännbara straffet om 75 timmars samhällstjänst.

Jag är emot våldtäkter, som de flesta andra. Annat kan sägas om dig som vill legalisera skiten och som postar detta exemplet i tråden som heter "Det är kvinnans fel om hon blir våldtagen". Du tycker ju sånt här är bra, uppenbarligen. Annars hade du inte skrivit skit som "Ja det är den bästa av båda världar för en kvinna, bli våldtagen av en alpha-hanne och bli försörjd av en lurad beta-hanne."

(FB) Feminister har fel. Det är kvinnas fel om hon blir våldtagen!

Skenheliga svin
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-12 kl. 04:32.
Citera
2020-01-12, 03:46
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Jag är emot våldtäkter. Annat kan sägas om dig som vill legalisera skiten och som postar detta exemplet i tråden som heter "Det är kvinnans fel om hon blir våldtagen". Du tycker ju sånt här är bra, uppenbarligen. Annars hade du inte skrivit skit som "Ja det är den bästa av båda världar för en kvinna, bli våldtagen av en alpha-hanne och bli försörjd av en lurad beta-hanne."

(FB) Feminister har fel. Det är kvinnas fel om hon blir våldtagen!

Jag vill att folket ska bestämma vad som anses oacceptabelt och stifta lagar emot det. Det är däremot fullkomligt extremt att du och över 80% av väljarna röstade fram en politik som orsakar dessa våldtäkter. Än mer extremt är att de partier ni röstar på heller inte vill att sådana här avskum utvisas. Hur kan du leva med dig själv?
Citera
2020-01-12, 04:17
Medlem
Citat:
Jag vill att folket ska bestämma vad som anses oacceptabelt och stifta lagar emot det. Det är däremot fullkomligt extremt att du och över 80% av väljarna röstade fram en politik som orsakar dessa våldtäkter. Än mer extremt är att de partier ni röstar på heller inte vill att sådana här avskum utvisas. Hur kan du leva med dig själv?

Du föreslår ju tvärt om att ta bort lagar och avkriminalisera våldtäkt. Det tycker de flesta andra är oacceptabelt.
Citera
2020-01-12, 04:42
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Du föreslår ju tvärt om att ta bort lagar och avkriminalisera våldtäkt. Det tycker de flesta andra är oacceptabelt.

Jag är emot det men de flesta röstar för en politik som leder till detta, ni accepterar det alltså och vill behålla sådana här killar i landet även efter en sådan här våldtäkt mot en flicka. 75 timmars samhällstjänst och ingen utvisning är vad ditt parti tycker är lagom.
Citera
2020-01-12, 04:49
Medlem
Citat:
Jag är emot det men de flesta röstar för en politik som leder till detta, ni accepterar det alltså och vill behålla sådana här killar i landet även efter en sådan här våldtäkt mot en flicka. 75 timmars samhällstjänst och ingen utvisning är vad ditt parti tycker är lagom.

Nej, det är du helt uppenbarligen inte. Du propagerar ju för avkriminalisering och för att det är en ren vinst för kvinnor att bli våldtagna. Jag har aldrig hört den typen av retorik ifrån annat håll än SD/NMR. Din och andras attityder i frågan som har vädrats i tråden är ett solklart tecken på att man inte bör rösta åt det hållet ni vill.

Det enda du gör är att utnyttja våldtäktsoffer för att lyfta dina egna politiska poänger, som det tvättäkta prakt-as du är.

Du fick länk tidigare på att de flesta utvisas, så sluta snacka skit.
Senast redigerad av enhalvboj 2020-01-12 kl. 05:05.
Citera
2020-01-12, 05:06
Medlem
Citat:

Faktiskt så får hon skylla sig själv.
Citera
2020-01-12, 05:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej, du propagerar för avkriminalisering och för att det är en ren vinst för kvinnor att bli våldtagna. Jag har aldrig hört den typen av retorik ifrån 7klövern. Det kommer alltid ifrån SD/NMR. Din attityd i frågan är ett solklart tecken på att man inte bör rösta åt det hållet du vill.

Du fick länk tidigare på att de flesta utvisas, så sluta snacka skit, falska as.

Kvinnor röstar för detta så uppenbarligen gillar ni det. Det är inte min sak att stå i vägen för det ni vill ha.

Jag har inte fått någon källa om att de flesta invandrade våldtäktsmän utvisas, detta är bara en fantasi från dig. Faktum är att ingen vet hur stor andel som fortfarande finns i landet och just därför kan du inte ge någon procentsiffra på det. Din värld är byggd av lögner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in