Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Ja och när han har hittat till FB och inser att hundratusentals använder det medans hans tidnings konsumenter högst är några tusen (Erkänner att jag inte vet någonting om Smålandsposten). Om man skall tro FB så är 45 000 här och läser just nu! Och där sitter han och skriver artiklar för några hundra. Antagligen kommer fler att läsa min kommentar nu än som läser någon av hans artiklar!

(Med illa dold skadeglädje)
Sant, jag vet fan inget om svensk MSM nuförtiden, mer än det som raljeras om här.
Bo får helt enkelt knata ner för trappan och lämna det ruttnande innandömet i elfenbenstornet bakom sig.
Ja, Bo får lov att bli en Swish-hora. Men det kommer inte att bli lätt för Bo att förklara bort sina regimlojala alster när han vänder sig mot pöbeln med vädjan i blick och den kantnaggade tomma kaffekoppen i näven.
Fast som de sanna empatiska humanister vi svenskar är kommer vi förstås acceptera en djupt spirituell och allvarligt menad ursäkt.
Ja, Bo, känner du dig ännu redo för att leverera syndernas förlåtelse? För när du oundvikligen till slut blir avskedad gäller erbjudandet inte längre.