Citat:
Att du inte citerade mig är helt irrelevant det som är ändu mera irrellevant är att du länkar till gammalmedia och dessutom har du inte svarat på mina frågar, vad har du själv för erfarenhet av Indier vs tex Somalier och Araber postivt negativt? Jag har då aldrig stött på en indier i arbetslivet eller privat jag stört mig på men det finns andra folkslag jag avskyr och dess religon, det är araber och Islam något du verkar värma hårt om så du får tvätta om yllekoftan.
Jag vill inte ha nån invandring med asyl alls innan man repatrierat det enorma olönsamma packet som kommit och pågått under decennier med aviga unika minuspost siffror relativt, men främst from 2014-2015. Så enkelt är det, sen att indier är mycket bättre än araber mena import osv tror jag alla ggr rent kulurellt och integrationsmässigt, personlighetsmässigt. Kommer dom som arbetskraft som försörjer sig från dag 1 fine, men kommer dom man måste integrera från början till följd av ett enormt kostnadspaket som asylsökande, ska det vara stängda portar vilket det inte är, det är ett vansinne enligt mig att fortsätta med nån asylinvandring när skitmånga inte integreras och försörjer sig och när välfärden rasar samman pga det, med allt vad det innebär. Det du egentligen diskutterar vilka invandrar grupper man tycker bäst om, fine... Men det betyder ju inte det blir bättre när man ändå importerar invandrar grupper man tycker sämst om eller som är mest olönsamma på flera punkter, get it?
Kanske det ändå blir så i framtiden för att lösa välfärden? Man ger upp mena invandringen som parasiterar till 90% (men man kan liksom inte återsända dom hem) Sen importerar man asiatisk arbetskraft som måste lappa och laga kostnaderna för välfärden och sen ev flyttar mena hem för dom har liksom inga mer bidragstankar att tömma för folk importnormen har ändrats att man ska hålla en viss skatteintäkts standard nivå för att klara välfärden generellt
Du är totalt ute och cyklar totalt ang mina ställningstaganden till islam mena invandring ... det är bara kolla min inlägg sen förr hur länge som helst tillbaka
Senast redigerad av maxorr 2020-01-10 kl. 20:17.
Senast redigerad av maxorr 2020-01-10 kl. 20:17.