Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Det är inte Fuel. Det är droger (koffein) samt ämnen som hjälper kroppen att förbruka Fuel.
Jag tycker synd om dig om du inte har annat för dig än att påpeka små onödiga fel. Det kallas marknadsföring, har du hört talas om det eller har du levt under en sten som du endast kommer ut från när du kan peka finger och skrika "FEEEL" över varenda petitess.
Tagga ner så slipper du säkert ditt höga blodtryck.
FYI så är det 200mg koffein i en burk Reign, jämfört med 160mg i en Monster och 80mg i en Red Bull.
OT: Jag har nu hunnit hunnit smaka alla fyra smakerna och tänkte göra en minirecension, bäst till sämst.
1.
Razzle Berry - Len och rund hallonsmak med en fyllig eftersmak, mycket törstsläckande med en angenäm munkänsla med exakt rätt mängd kolsyra. Rekommenderas starkt, särskilt om man gillar hallonsoda så måste man pröva denna.
2.
Sour Apple - Syrlig bitsk smak av gröna äpplen framträder först, men backas upp av en subtil sötma i eftersmaken som balanserar upp det sura och tar fram smaken av äpple. Jag var rädd att denna skulle smaka kemiskt men den smakar verkligen som ett sötsurt äpple. Rekommenderas till alla som gillar en bra sötsur dryck.
3.
Melon Mania God och stark smak av söt vattenmelon som dominerar hela upplevelsen av denna dryck. Jag tyckte den var mycket god men aningen för mycket att dricka mycket eller snabbt av. Att långsamt sippa på den var det bästa sättet. Många melonprodukter fallerar då det bara smakar fake eller kemiskt, men denna lyckas komma med en verklighetstrogen melonsmak.
4.
Lemon HDZ En angenäm söt citronsmak med trevlig eftersmak som släcker törsten och lämnar mersmak. Den påminner om "Monster Energy - The Doctor VR46" fast bättre på alla sätt och vis. Jag brukar ej tycka om citrondrycker men denna var överraskande god.
TL;DR - Reign Energy > Monster Energy