Citat:
Ursprungligen postat av
SC430
Du förstod inte - jag talar om att grundgallra bara - o skriva det finns gamla problem o tvinga de som vill veta att köpa varje sida o betala för varje sida - annars ingen info - dvs kund vet vad det är först efter att betalat fullt pris - när det gäller nyare uppgifter same procedure as usual.
Hur vanligt är det att Arbetsköpare Köper Ord?
Och vad händer när det finns skit i systemet i statliga jobb o där den med skiten är mest kvalificerad o tar striden?
Jag har försökt den vägen också. Sökt inom Universitet/stat/kommun. Jag var förmodligen mest kvalificerad i ett flertal av de tjänsterna jag sökt drygt 100st . Kom bara ett mail "tack för visat intresse, gått vidare med andra"
Jag kunde ju ringa upp dem och be att få ut info om processen och vilka meriter det krävdes för att gå om mig.
Ett företags HR-avdelning får möte av ett par olika säljare av HR-system. Sedan köper de ett system och implementerar det. Hur många som har Verifiera.se koppling rakt av och tar med allt tex trafikböter livsvarigt respektive hur många som sätter upp särskilda filter för att inte få se nåt över 5 år , 10 år känner jag inte till