Citat:
Ditt svar på fråga nummer 1: ) vilken som jag tidigare ställt till dig med iteration, blev tvärt emot det som frågan gällde
Så här löd min föregående ställda fråga till dig och enligt citat: / "Vad var den EGENTLIGA ORSAKEN till att Hemmansägaren Olav Roger Lindberg upptäcktes under vecka 16 samt Fredagen den 16 April året 2004 vid den tidiga förmiddags-tiden" ? ... slut citat. /
Till observandum, enligt ovan sett och gällande min tidigare ställda fråga till dig, så svarade du enligt följande citat: / "Svaret på fråga nummer 1: ) ... är att hemtjänstens personal hittade den slagne brodern i huset" ... slut citat. /
Låt oss stanna upp ett litet ögonblick, för att å ena sidan analysera ditt svar, och, å andra sidan komparera ditt svar med min tidigare ställda fråga till dig.
Jag frågade efter den EGENTLIGA ORSAKEN gällande upptäckten av den då mördade Hemmansägaren Olav Roger Lindberg.
Du svarade, och enligt ditt påstående, att man hittade Hemmansägaren Olav Roger Lindberg slagen av Gärningspersonen inom Mangårdsbyggnaden samt inuti köket och vid det då aktuella tillfället liggandes något bunden med dubbel-tvinnade lin-snören på en blodbesudlad sängkudde med sitt huvud intill köks-spisen, vilken kudde bröderna Lindberg's bondekatt brukade ligga och sova på.
Exakt så enligt ovan skrivet blev ditt svar på min tidigare ställda fråga
Detta blev tillfyllest flagrant för mig för att få tillåta mig att klargöra för dig, att du är totalt imbecill i detta fallet, detta sagt med anledning av, att du inte klarar ut av att läsa och förstå utifrån det skrivna hos textstyckena och även för att du mycket troligen ögnar igenom ett skrivet inlägg på 30 röda sekunder för att därnäst kasta dig över skriv-tangenterna och gödsla med dina persiflage, enligt din vana trogen.
1: ) Den yngsta brodern vid namn: Karl Sune Lindberg, var den manspersonen som upptäcktes svårt misshandlad och något bunden inom Mangårdsbyggnaden intill köks-spisen i köket.
2: ) Hemmansägaren vid namn: Olav Roger Lindberg upptäcktes avliden och mördad inom ladugårds-anläggningen, då liggandes på magen och kraftigt bunden med dubbel-tvinnade lin-snören och tejpad med transparent lådpacknings-tejp samt nedtyngd med ett flertalet 30 kilos tunga hönsfoder-säckar av märket Pullfor och en upp-och-ned vänd skottkärra över sitt huvud och slutligen övertäckt med en grå presenning, även två mörkgröna regnrockar brukades av Gärningspersonen vid det då aktuella mordtillfället.
Nu ställer jag frågan på nytt igen och önskar sålunda ett någorlunda bättre svar än du gav tidigare, detta under förutsättning att du förstår frågan ?
Frågan löd enligt följande,
Vad var den EGENTLIGA ORSAKEN till att Hemmansägaren vid namn: Olav Roger Lindberg upptäcktes under vecka 16 och Fredagen den 16 April året 2004 under den tidiga förmiddags-tiden ?
Till observandum, min tidigare ställda fråga till dig, har ingenting att göra med den då yngre 57-årige brodern Karl Sune Lindberg.
Mvh/ @JokerMannen
Ps: Tacksam för ett hövligt och vuxet svar på min tidigare ställda fråga till dig Ds.
precis som Kaj Engström/Linna var och fortfarande är