2020-01-05, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Zlatan förrädare??? Är inte vuxna människor som håller på ett lag lite halvknepiga egentligen?

Intelligensnivån är ju uppenbarligen inte hög. Undra på vilket sätt det gynnar dem nu när statyn är kapad. Zlatan kommer nog pissa på dem ännu mer efter detta 😂👍
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Ja Sovjetunionen hade sina Lenin och Stalin statyer, sossarna vill att vi dyrkar deras PK- statyer.

Precis. De såg sig själva på fullaste allvar som allsmäktiga precis som Zlatan. Zlatan trodde att han kunde bete sig hursomhelst mot MFF och dess fans. Hans enorma oöverträffade ego blev hans fall.
Citera
Medlem
Att ställa ut en staty i Rosengård är som att kasta pärlor till svin.
Citera
2020-01-05, 11:31
Medlem
Stones avatar
Symptomatiskt med Malmös förfall. Skjuter de inte ihjäl mammor och 15 åringar sågar de ner en staty rest för Sveriges största fotbollsspelare någonsin. Stockholm borde avsluta den konstgjorda andningen till Malmö.
Citera
2020-01-05, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagpostartreposter
Jaha? och? Det är FOTBOLL. Dessutom kna man inte köpa in sig i MFF som man kan i hammarby, så vad ska han göra om han vill satsa på svensk fotboll? Gå och köpa en korv?

Starta en akademi?
Citera
Medlem
Varför smutsa ner Sverigetröjan? Jag förstår inte varför hans ansikte skulle täckas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Många skriver "ställ den i Rosengård" och fattar inte att den skulle bli nedsågad där med. Många MFF supporters i Rosengård och många där med som hatar Zlatan och ser honom som en förrädare.

Precis. Intressant att det är blatteultras som ligger bakom vandaliseringen. Det var dom som sprejade "Cigano" vid ett tidigare tillfälle.
Citera
2020-01-05, 11:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anaerob
Jag är inte så fotbollsintresserad så jag kanske har legat under en sten vad gäller det i alla fall.

Du behöver inte låta så nedsättande, tack. Alla är inte insatta i fotboll.
Då ber jag om ursäkt, men det är inte precis en sportnyhet att den här statyn har vandaliserats. Det har pågått till och från i en månads tid och varit lite av en toppnyhet eftersom gruppvåldtagna småflickor numer är gammal skåpmat.
Citera
2020-01-05, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Hade älskat att se en tweet från Zlatan, där han torkar sig i röven med MFF-flaggan.
Men egentligen tror jag inte han ens bryr sig om detta. Statyn borde ha stått i Rosengård eller i Stockholm.
Beviset är ju tydligt. Malmö fattar inte storheten av Zlatan och vad han betytt för Sverige.
Hoppas ni skäms ögonen ur er alla Malmöidioter.
Ska nog skaffa en MFF-tröja och hänga i ”dumphålet” på utedasset.

Vad har han betytt för Sverige?
Citera
Medlem
nezzoms avatar
Är det någon som hittat näsan🤔
eller är den borta för gott?.
Citera
Avstängd
Man undrar ju hur avtalet med vaktbolaget ser ut. Hur ofta ska de bevaka statyn. Antar att vandalerna ligger och bevakar och slår till när vaktbolaget precis varit där.
Citera
2020-01-05, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Vad har han betytt för Sverige?

Hoppas du skojar😱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto