2020-01-02, 19:04
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
Har inte läst igenom tråden så noga, men vad är det för etnicitet på den där Poy som mördats?

Mamman svensk och pappan afrikan, läs länkade artikeln några inlägg tillbaka.
Citera
2020-01-02, 19:05
Medlem
Bushhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Det verkar ju inte vara någon större förlust för samhället

https://petterssonsblogg.se/2020/01/...r/#more-306377

Sorgligt människoöde, men ibland blir det error i genetiken. Efter att ha läst på om hans tidigare bedrifter får man nog anta att poliserna kommer att dela ut saft och bullar till dom som är anhållna. Medaljer är hemskt dyra, bullar (och bullets) är billiga i jämförelse. Dom som påstår sig gråta över detta borde fundera på om det ändå inte var rättvist, live by the sword and die by the sword. Inget jag önskar beblanda mig med när jag går på stockholms gator.
Citera
2020-01-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Ja poy var galen han körde över många. Han var inte rädd för någon. Inte så konstigt att det krävdes 5 att klippa honom.

Ingen har någonsin vågat röra honom och har alltid hängt i centrum

Men vad säger du? ”Inte konstigt att det krävdes 5 stycken att klippa honom”. Det blir svårt att leta efter ett löjligare statement. En tolvåring med en pistol hade kunnat offa honom utan något problem. Det är lite det som skjutvapen möjliggör. Eller du menar att de är så dumma i huvudet att det tog kapaciteten av 5 pers att förstå hur skjutvapnet fungerar? Misstänker att du inte menar så.

Sen en annan sak, det var väl hans kompisar? Så hur lättmördad är inte de flesta av sina vänner? Så ja, ditt statement låter töntigt som fan.
Citera
2020-01-02, 19:08
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shinker
Har inte läst igenom tråden så noga, men vad är det för etnicitet på den där Poy som mördats?

Blandras - Svensk mamma och Afrikansk pappa. Pappan drog när han var ett år.

Att kvinnor aldrig lär sig att en man från dom kontinenterna inte kommer stanna kvar i förhållandet. Det är mer regel än undantag.
Citera
2020-01-02, 19:15
Medlem
Folk har skrivit free på yasins insta sedan 2 dagar tillbaka
Senast redigerad av Hejhejtaksamiket 2020-01-02 kl. 19:23.
Citera
2020-01-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Men vad säger du? ”Inte konstigt att det krävdes 5 stycken att klippa honom”. Det blir svårt att leta efter ett löjligare statement. En tolvåring med en pistol hade kunnat offa honom utan något problem. Det är lite det som skjutvapen möjliggör. Eller du menar att de är så dumma i huvudet att det tog kapaciteten av 5 pers att förstå hur skjutvapnet fungerar? Misstänker att du inte menar så.

Sen en annan sak, det var väl hans kompisar? Så hur lättmördad är inte de flesta av sina vänner? Så ja, ditt statement låter töntigt som fan.

Haha nej menar mer all planering.
Polisen har självklart haft span men vi får se.

Om det är så att poydem svek så är det självklart heder grejer då ska ligan sköta det.
Citera
2020-01-02, 19:25
Medlem
Citat:

Om det är så att poydem svek så är det självklart heder grejer då ska ligan sköta det.

Jaha ok. Men de flesta som har polare skulle med lätthet kunna mörda polaren genom att ringa eller smsa till dem, bestämma lämplig plats att mötas och sen bara dra fram pistolen och tömma magasinet i polaren. Gissningsvis krävs det ganska ringa list i det. Däremot så tycks de ha varit helt främmande för att lösa en flyktväg värd namnet och det är det jag tänker mig nu att du menar.
Citera
2020-01-02, 19:26
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:

WORIAH! Vet du om hans pappa var somalier? Vet du om det är mycket somalier i Shottaz eller är det blandat??
Citera
2020-01-02, 19:30
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Jaha ok. Men de flesta som har polare skulle med lätthet kunna mörda polaren genom att ringa eller smsa till dem, bestämma lämplig plats att mötas och sen bara dra fram pistolen och tömma magasinet i polaren. Gissningsvis krävs det ganska ringa list i det. Däremot så tycks de ha varit helt främmande för att lösa en flyktväg värd namnet och det är det jag tänker mig nu att du menar.
Stod det inte i tidningen att bilen han färdades i hade krockat med bilen GM hade färdats i? Jag har för mig det och fick för mig att dom hade jagat honom då. Men som sagt det är ju det fulaste som finns att bli klippt av en vän som man litar på och slappnar av runt omkring och så pang i bakhuvudet när man minst anar det.
Citera
2020-01-02, 19:35
Medlem
Han verkar ha varit fullkomligt instabil (enligt Petterssonsblogg). Frågan är om han inte var psykiskt störd? En sådan person hade varit lika galen/omöjlig även om han växte upp stabilt med två närvarande föräldrar i Täby. Vissa människor är som hundar med rabies, finns bara en lösning. De som utförde detta har nog gjort samhället (samt BO) en tjänst. Man tycker synd om mamman och pappan dock. Men så är det, live by the sword.. osv
Citera
2020-01-02, 19:36
Medlem
SvenBergmans avatar
Hade han verkligen körkort? Hur lyckades han i så fall ta det? Eller var det någon annan som körde bilen?
Citera
2020-01-02, 19:37
Medlem
poydem är habesh.
Etiopien elller eritrea. Något sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in