Citat:
Ursprungligen postat av
Swedlite95
Skrev lite med tjejen som jag har en dejt inbokad med för ikväll idag, hon och jag har skrivit i princip 6 dagar från morgon till kväll. Jag skrev till henne vid 2 tiden och liksom bara sa att jag hoppas att hon har kul, då hon skulle på nyårsfest, fick ett sms nu där hon svarade och sa:
"Jag ber verkligen om ursäkt, men jag gick hem med en kille från festen. Jag kände bara att jag ville vara ärlig med dig innan vi ska träffas, då jag verkligen vill ses.".
Jag känner helt seriöst inte ens för att vilja träffas längre, vet fan inte ens vad jag ska skriva tillbaka till detta. Jag förstår verkligen bara inte. Visst, hon kan väl göra vad hon vill, då vi inte dejtar eller något sånt, men fyfan så jävla drygt. Jag firade med kompisar också idag, men jag tänkte inte ens på att göra något sånt.
Detta hade varit en jävligt töntig anledning att ghosta över eller?
Tja, att något seriöst med henne är helt uteslutet nu måste väl ändå förstå nu?
Frågan är ju då ifall du skulle tycka det är värt att behålla henne som en knulldocka där du investerar minimal med tid åt henne och i princip bara textar "ligga?" för att hooka upp med henne ibland.
Då bör hon väl vara i en helt annan liga än den du normalt lirar i.
Men du måste ju nästan känna dig helt förudmjukad så som du skriver och textar och ger henne massa uppmärksamhet och sen går hon iväg och gurglar hela käften full med någon annan spännande badboys sperma.
Helt bergis låg de och skrattade högt åt vilken naiv toffel du är också, jag lider med dig...
Personligen hade jag inte svarat alls alternativt tackat för hennes ärlighet men att jag inte hade något intresse av ett lösaktigt luder. Sen hade jag gått vidare med livet.
Ja, det är viktigt att män börjar skambelägga kvinnor. Idag kommer de undan med alla sorters pissbeteende bara därför att de råkar besitta en fitta och vet att det finns desperata män som kommer finna sig i princip allt. Så till vida det inte finns män som står upp mot det och håller kvinnor ansvariga så kommer vi inte heller se något bättre beteende i från dem. Så kort sagt; tack för ärlighet och skambelägg luderiet.
Citat:
Ursprungligen postat av
vit-makt
Fråga varför hon berätta det för dig?
Verkar ju vara en vrickad brud.
Eh, nej.
Hon bör ju snarare ha kredd för att hon till skillnad från majoriteten kukslynor faktiskt ger tillstymelsen till att besitta någon form av moral ändå och låter Swedlite95 avgöra huruvida han vill se henne igen. Det normala är trots allt att kvinnan försöker vilseleda mannen och få honom att tro att han var den enda på hennes radar och att hon inte alls är en kukslyna som hoppar runt med andra män.