Jag är inte alls insatt i dom här konflikterna. Brukar bara läsa lite då och då. Men min uppfattning är att "folket" står på shottaz sida, mest för att dom har/hade typ halva Sveriges rappare på sin sida. Men att shottaz egentligen bara är ett gäng wannabees som bara snackar. Medans DP är riktiga gangsters med kontakter i hela Sverige och även utomlands. Kan någon Bekräfta eller dementera min känsla?
Finns ingen annan rappare som har gripits gång på gång.
Ze blev väl gripen nyligen pga någon "vansi esfärd" och dre eller nått pga att en tjej blev skjuten under en video inspelning Alex ceesay har väl också blivit gripen nyligen. Finns säker många fler
Ze blev väl gripen nyligen pga någon "vansi esfärd" och dre eller nått pga att en tjej blev skjuten under en video inspelning Alex ceesay har väl också blivit gripen nyligen. Finns säker många fler
Kolla på musikvideorna av dessa rappare så ser ni AK47or och droger. Varför går inte polisen in och raidar varenda rappare? Uppenbarligen är varenda en kriminell, dom visar det öppet i videorna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!