Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-12-24, 18:59
  #24673
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Personen som du kallar för en "icke-person" blev utsedd till årets person av TIME för några veckor sedan.



Du inser väl hur märklig din text låter? Det är som att kalla en afrikansk fullvuxen elefant för ett "litet däggdjur". Eller 80-talets Arnold Schwarzenegger för "spinkig".
Min text är inte ett dugg märklig. Kalla en Moderat för kommunist, eller en Centerpartist för Sverigedemokrat. Ja, det är upp till var och en, jag har mina bestämda åsikter om Greta och sekten och dom ändrar jag aldrig på.
2019-12-24, 19:03
  #24674
Medlem
CPJesuss avatar
Det lustiga med kommunister/vänsterblivna är att dom alltid väljer folk ur överklassen eller övre medelklassen som sina ledare.
Marx, Lenin, Mao m.fl. och nu profeten Greta.

Jag själv som likt många andra som kommer från arbetarklassen är ofta dom som ser att kejsaren är naken...

Tycker det tyder på en viss auktoritetssyn som stammar från det gamla feodala samhället
2019-12-24, 19:11
  #24675
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
En av världens mest viktiga och inflytelserika vetenskapliga tidskrifter - Nature - står på Gretas sida:



Och vilka är Nature? Jo:



Så även om du så postar 100 000 inlägg om Greta så kommer dina ord alltid att väga väldigt lätt i jämförelse med Nature. Men du kan ta det som en utmaning?
Ja, hon är så inflytelserik så att hela GOP25 blev en enda stor dundrade succé.


GOD JUL alla Klimat-Gretor landet runt! 🎅🎄
2019-12-24, 20:02
  #24676
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det är bara hat hennes budskap handlar om. Den stora tidningen The Guardian delar ut ett Greta-pris där tidningen önskar att äldre, vita män skall dö.

The Guardian, är en vänster-brittisk, stor Röd Drake, som alla svenska globalist-media älskar och själv vill vara.

Majoriteten svenskar har av vänstern lurats tro att The Guardian är Frihetens Väktare emot Hemskhögern. Stor humor, om det inte vore så ödesdigert tragiskt för Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Jag vet ju inte namnen på de som ligger bakom.
Vi tror oss veta, vilka Kvinnorna och Männen i Skuggorna är. De äro Den Nya Ordningens Väktare. De som via Den Långa Marschen ersatte di gamle SAP- & SAF-djupstatarna som ännu hade fokus på Say Behind och på Aktions Gubbe Arne Grynning.

Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hon är bara en skådis. Henne går inte att bli arg på. Jag tror inte att hon alls förstår innebörden av det hon läser upp. Twitter skrivs säkert av andra, av professionella psy-ops.

Vi är inte arga på Ms. Greta. Hon är en skicklig Sjöröv'-Jenny som på crew's undran vilka släcka svarar "-Alla!". En serie-filur, för de lättledda massorna. Stort skådespeleri, om det inte vore så ödesdigert tragiskt för Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
GOD JUL alla Klimat-Gretor landet runt! 🎅🎄


Vi instämmer. God Kristen Jul, alla Gretarderade.
2019-12-24, 20:24
  #24677
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Gamla bilar? Jänkare eller Saab 94? Tattarna skrattar bara åt dom som dom lyckas blåsa.
Jänkare äldsta årsm 1942 och den nyaste 1968. En har fått en ombyggd diesel motor som dår på en blandning av spillolja och villaolja, miljövänlig för PLÅNBOKEN!
2019-12-24, 20:44
  #24678
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
16-åriga Greta Thunberg, dotter till operasångerskan Malena Ernman, skolstrejkar för klimatet, har aspberger syndrom och berättade nyligen i Skavlan att hon har förbjudit hela familjen att flyga och köpa presenter, samt att mamma Malena har tvingats sluta turnera för dotterns klimatångest.

Media och PK-Sverige hyllar Greta som en Gud och försöker vinna billiga poäng på hennes sjukliga "engagemang" för klimatet. Hon blir inbjuden till FN, klimatmöten, hyllas av Bono o.s.v.

Är hennes beteende friskt?

Endast MÄN styr denna världen......resten utav empati får sin plats. Greta upp som en SOL ner som en pannkaka.

Lär dig naturens lag.......vi skrattar åt alla era ~ismer.

En kvinna vinna.......vart/vad~ emot man?

Det finns alltid en högre part....och de skrattar sig hesa utöver världens första feministiska regering.

Det finns en anledning till att just världens första feministiska regering skall präntas in som ett märke för lång tid framöver....

Är vi inte onda?
__________________
Senast redigerad av Ashtaroth2 2019-12-24 kl. 20:52.
2019-12-24, 20:57
  #24679
Medlem
Kan det vara så att även Greta slarvar?

https://nyadagbladet.se/miljo/greta-...KsVwrqOtiie6Hs
2019-12-24, 21:03
  #24680
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Kan det vara så att även Greta slarvar?

https://nyadagbladet.se/miljo/greta-...KsVwrqOtiie6Hs

Kan det VARA så att miljontals människor fullständigt skiter i vad Greta gör? Hon är en betald pajas....de som inte ser att hennes arbete borde vara emot Kina....i part. Nåväl.....är ni inte bara idioter?

Så vem betalar för muppen Greta?........nåväl de är dvärgar och små.....och de kan inte kriga.

De byggde också en lång mur......

Lol
__________________
Senast redigerad av Ashtaroth2 2019-12-24 kl. 21:08.
2019-12-24, 21:40
  #24681
Medlem
Knut-Annes avatar
Tror att hennes berömmelse passerat zenit, hon har tappat nyhetens behag.
Dessa skolstrejker bär ett löjets skimmer över sig, finns många barn som drömmer om att få gå i skola men saknar möjlighet till det.
2019-12-24, 22:49
  #24682
Avstängd
Greta har tillsammans med sina medhjälpare gjort en ny redan mycket uppmärksammad professionell liten julvideo, som visar hur långt hennes budskap har nått ut.

I eftertexten visas namnen på dem, som hjälpt Greta med videon. Få har betytt så mycket för så många, som Greta redan har gjort och gör!

Observera att Greta i videon säger, jag är INTE ledaren, jag är inte ens ansiktet för rörelsen, jag är ett ansikte bland många ansikten! Tjejen är mycket ödmjuk och det hedrar henne mycket.

Man ska ha god respekt för den visa urgamla visdomsregeln om, att älska sin nästa som sig själv!

Från Gretas Twitter-konto.

https://twitter.com/TIME/status/1209...243199489?s=09
__________________
Senast redigerad av inspiratoeren 2019-12-24 kl. 22:51.
2019-12-24, 22:52
  #24683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Tjejen är mycket ödmjuk och det hedrar henne mycket

Utåt i alla fall. På insidan kanske inte.
2019-12-25, 03:06
  #24684
Avstängd
Ny fin barnbok, starkt inspirerad av Gretas kamp för klimatet och miljön!

"Barnböcker:
Greta och jättarna : Inspirerad av Greta Thunbergs kamp för klimatet av
Zoë Tucker"

https://www.akademibokhandeln.se/bok...9789174693065/
__________________
Senast redigerad av inspiratoeren 2019-12-25 kl. 03:10.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback