2019-12-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Betydligt mindre problem än nu men det gillar du tydligen inte.

Jag vill gå till grunden, Inte göra några halvmesyrer och sen skita i alt.
Citera
2019-12-23, 19:30
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag vill gå till grunden, Inte göra några halvmesyrer och sen skita i alt.

Och medan du går till grunden så ökar antalet våldtäkter men du föredrar detta.
Citera
2019-12-23, 19:32
Medlem
Citat:
Och medan du går till grunden så ökar antalet våldtäkter men du föredrar detta.

Nej, jag skulle föredra ifall vi allokerade mer resurser till frågan och gick till grunden med den, som jag sagt typ 96ggr hittills. Och du anklagar mig för halmgubbar
Citera
2019-12-23, 19:32
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Jag hänvisar till förra gången (alltså nyss) jag svarade på det inlägget

Svara istället för att svepa bort det, lovar dig är ingen som kommer kontakta din chef i hopp om att få dig uppsagd.
Citera
2019-12-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Svara istället för att svepa bort det, lovar dig är ingen som kommer kontakta din chef i hopp om att få dig uppsagd.

Det gjorde jag

Men jag ska förtydliga då.

Jag tycker inte man ska nöja sig med att kasta ut alla invandrare. Jag tycker att man ska gå till botten med problemet och sänk siffran till lägre än dina hypotetiska 2500. Tydligt nog?
Senast redigerad av enhalvboj 2019-12-23 kl. 19:35.
Citera
2019-12-23, 19:35
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nej, jag skulle föredra ifall vi allokerade mer resurser till frågan och gick till grunden med den, som jag sagt typ 96ggr hittills. Och du anklagar mig för halmgubbar

Men resurserna måste minskas med din politik eftersom ekonomin går I botten. Det är kanske detta du menar med att gå till botten med problemet?
Citera
2019-12-23, 19:36
Medlem
Citat:
Men resurserna måste minskas med din politik eftersom ekonomin går I botten. Det är kanske detta du menar med att gå till botten med problemet?

Nog fan finns det pengar men inte finns de här... Det kan nog lösas ska du se.
Citera
2019-12-23, 19:38
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Nog fan finns det pengar men inte finns de här... Det kan nog lösas ska du se.

En kommunist tror alltid att det finns pengar men verkligheten visar att många kommuner går på knäna.

Du vet inte ens vad man ska göra med pengarna.
Citera
2019-12-23, 19:39
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Det gjorde jag

Tror dom flesta kvinnor och dom med systrar och döttrar hade sovit bättre om man kunde redovisa så låga siffror som möjligt.

Men du kanske inte vill svara men jag vet också vad en förståndig normalt funtad fungerande människa hade valt.
Citera
2019-12-23, 19:41
Medlem
Citat:
Tror dom flesta kvinnor och dom med systrar och döttrar hade sovit bättre om man kunde redovisa så låga siffror som möjligt.

Men du kanske inte vill svara men jag vet också vad en förståndig normalt funtad fungerande människa hade valt.

Det är det jag eftersträvar. Du vill ju ba kasta ut invandrarna och lämna frågan.
Citera
2019-12-23, 19:42
Medlem
Citat:

Jag är inte nationalekonom men jag tror säkert man ka vaska fram pengar till ett par utredningar. Jag kan tom hitta en konkret lösning: legalisera cannabis, Ta en den av resurserna som det frigör och lägg på detta. Skulle bli ett slag mot gängkriminaliteten i samma stöt och ge oss en hel del skattepengar.
Citera
2019-12-23, 19:43
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Det gjorde jag

Men jag ska förtydliga då.

Jag tycker inte man ska nöja sig med att kasta ut alla invandrare. Jag tycker att man ska gå till botten med problemet och sänk siffran till lägre än dina hypotetiska 2500. Tydligt nog?

Ja bra synd att du inte hinner sammanställa allt på en och samma gång bara.

Vad är det för skillnad på våldtäkt och våldtäkt då? Varför skall man inte utvisa alla man kan utvisa som våldtagit? Varför varannan eller vad flummar du om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in