2018-03-20, 23:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Tydligen så vill kannibalen gifta sig med en vårdare. Enkelt sammanfattat, förstås.

https://www.kkuriren.se/katrineholm/...arakannibalen/

Känns stabilt att en vårdare på karsudden väljer att inleda ett förhållande med en patient
Citera
2018-03-21, 13:29
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Känns stabilt att en vårdare på karsudden väljer att inleda ett förhållande med en patient
Är väl knappast något som förvånar längre. Däremot är det förvånande att de klarar de psykologiska testen Karsudden vill att de arbetssökande ska klara innan eventuell anställning. Något fel är det ju fan på en om man attraheras av Isakins karaktär.
Citera
2018-03-21, 14:05
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Är väl knappast något som förvånar längre. Däremot är det förvånande att de klarar de psykologiska testen Karsudden vill att de arbetssökande ska klara innan eventuell anställning. Något fel är det ju fan på en om man attraheras av Isakins karaktär.

Kan inte annat än hålla med. Lysnade på svenska mord podden där de tog upp honom. Inte många rätt hos honom och det verkar ju som att de inte hyser så mycket hopp om förvättring hos honom. Vet inte vad jag ska tycka och tänka om alla dessa kvinnor som gång på gång väljer skitstövlsr till killar men de stannat för de tror att han kan bli bättre och de älskar ju karln trots psykisk och fysisk misshandel' svartsjuka och kontrollerande.
Citera
2018-03-21, 20:32
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kan inte annat än hålla med. Lysnade på svenska mord podden där de tog upp honom. Inte många rätt hos honom och det verkar ju som att de inte hyser så mycket hopp om förvättring hos honom. Vet inte vad jag ska tycka och tänka om alla dessa kvinnor som gång på gång väljer skitstövlsr till killar men de stannat för de tror att han kan bli bättre och de älskar ju karln trots psykisk och fysisk misshandel' svartsjuka och kontrollerande.
Han har ju en YT-kanal också; där han vandrar omkring bland dimma och solsken, samtidigt som han pratar på den mest brutna engelska jag någonsin har hört. Jag är inte säker på om den finns kvar men det kan kanske vara av intresse också.

Ska kolla upp den podden, tack!
Citera
2018-03-22, 08:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Han har ju en YT-kanal också; där han vandrar omkring bland dimma och solsken, samtidigt som han pratar på den mest brutna engelska jag någonsin har hört. Jag är inte säker på om den finns kvar men det kan kanske vara av intresse också.

Ska kolla upp den podden, tack!

Ska tilläggas att podden tar upp själva mordet och tiden innan. Det andra jag nämde har jag läst mig till då jag tycker det är intressant. Men podden är värd att lyssna på tycker jag om man är intresserad av mord historier
Citera
2019-06-08, 23:42
Medlem
Halloween2s avatar
Så nu sitter han och säljer ''konst'' på rättspsyk. Läskiga dockor med hans egna blod på.

Hur i helvete kan man tillåta honom göra sånt här?

Minns när jag låg inne på psyk och fick inte ens läsa Stephen King. ''Du ska inte läsa sånt här om du nu mår dåligt''.

Citera
2019-06-09, 06:45
Medlem
_-?-_s avatar
Fast om det är en "nyhet" som tidningarna publicerat vet jag inte.Han demonstrerar ju masken på Youtube för 2 år sen...Så det verkar ju inte vara något nytt beteende.

https://www.youtube.com/watch?v=B7O-uEo85so
Citera
2019-10-19, 00:56
Medlem
Karsmans avatar
Skarakannibalens vård på Karsudden består. Senaste domen meddelades i juni i år, ett par dagar före inläggen nedvid vilka handlar om att han säljer voodoo-dockor på nätet.

Apropå konst skrev chefsöverläkaren i senaste domen:
Citat:
Vården kännetecknas av att [ID] sysselsätter sig mycket med sin konst på sitt rum.
ID (hans initialer) har frigång på sjukhusområdet, det anses vara en viktig del i hans behandling. Uppges att risken för återfall i brott eller annan misskötsamhet under frigång på sjukhusområdet bedöms som låg.
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Så nu sitter han och säljer ''konst'' på rättspsyk. Läskiga dockor med hans egna blod på.

Hur i helvete kan man tillåta honom göra sånt här?

Minns när jag låg inne på psyk och fick inte ens läsa Stephen King. ''Du ska inte läsa sånt här om du nu mår dåligt''.

Citat:
Ursprungligen postat av _-?-_
Fast om det är en "nyhet" som tidningarna publicerat vet jag inte.Han demonstrerar ju masken på Youtube för 2 år sen...Så det verkar ju inte vara något nytt beteende.

https://www.youtube.com/watch?v=B7O-uEo85so
Senast redigerad av Karsman 2019-10-19 kl. 00:58.
Citera
2019-12-22, 13:55
Medlem
Vet inte om detta är rätt tråd. Sökte på vampyrkvinnan och fick då upp denna tråden.

Artikel från i dag.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ran-psykvarden

Citat:
”Vampyrkvinnan” friskförklarad - skrivs ut från psykvården
Citera
2019-12-22, 14:39
Medlem
Är de ihop fortfarande?
Citera
2019-12-22, 17:59
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Är de ihop fortfarande?

Nej vampyrkvinnan Michelle bor ihop med en Markus (också dömd för brott) De bor i en villa i Mölnbo utanför Södertälje.

Inte illa att knivmörda någon och blott 10 år senare bo i villa, vara sambo, ha jobb, bil och hund.

Snyggt jobbat, Sverige är fantastiskt ! Fattas bara att de får Tony Olsson och Anders Eklund som grannar.
Citera
2019-12-22, 18:29
Medlem
brianmolkos avatar
Var det inte hon so jobbade som tatuerare ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in