2019-12-20, 18:20
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Alltså den här Mats Erikson som med sitt twittrande hånar Kjäll.

Socialdemokraterna måste ju agera, detta är ju råskämmigt.

Vad är detta för människa?

När man läser Mats twitter känns han som en riktigt ärkeäcklig översittare som inte ännu, och förmodligen aldrig, kommer bli vuxen. Narcissismen dryper ur öronen på fanskapet.
Han diskuteras här:

(FB) LO topp Mats Erikson står på våldsverkares sida

/Mod
Citera
2019-12-20, 18:23
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Han diskuteras här:

(FB) LO topp Mats Erikson står på våldsverkares sida

/Mod

Jaha, se där, egen tråd. Tack för info.
Citera
2019-12-20, 19:01
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Har kanske blivit för många kriminella att hålla reda på.😏

Men herregud varför går inte polisen ut med singlanimente på mördarna!?
Dom vill ha hjälp av allmänheten brukar det ju hetta.
Men varför hjälper dom då inte allmänheten med info på GM.
Efterlys dom bara det är inget att smyga tyst med.
Kom igen nu! Fram med bilderna på dom !

För att ögonvittnen brukar vara tämligen värdelösa och man inte vill gå ut med osanna uppgifter med risk att förstöra utredningen.
Det är även stor chans att vittnesuppgifterna är motstridiga. Vad gör man då?
(Hypotetiskt) Ett vittne beskriver gärningsmännen som "småväxta negrer", en annan beskriver dem som medellängd och defintivt inte mörkhyade.
De var ju maskerade med.
Senast redigerad av langaocb 2019-12-20 kl. 19:05.
Citera
2019-12-20, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
För att ögonvittnen brukar vara tämligen värdelösa och man inte vill gå ut med osanna uppgifter med risk att förstöra utredningen.
Det är även stor chans att vittnesuppgifterna är motstridiga. Vad gör man då?
(Hypotetiskt) Ett vittne beskriver gärningsmännen som "småväxta negrer", en annan beskriver dem som medellängd och defintivt inte mörkhyade.
De var ju maskerade med.

Ja att kväll ryckte av 2 masker blev bara en billig trådsanning.

Ut med signalimente. Det blir inte sämre anser jag. Utredninkngen mår bra av öppenhet och transparens. Bomba på med tips bara. Tysta leken funkade inte.
Citera
2019-12-20, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av witchybitch
Man ska hålla en tyst minut i samband med Westbo IK:s hemmamatch i kväll. Spelarna kommer även att spela med svarta sorgband. Dessutom kommer kommunstyrelsens ordförande att strax för matchen säga några ord.

Det brinner fortfarande många ljus utanför hotellentrén, hotelldelen har öppet men restaurangen är stängd.

Jag tror inte att man kommer gripa de skydiga, dom hann försvinna till Trasten i god tid innan polisen dök upp.

Se där, det är något i alla fall! Vad är Trasten för något ställe? En lokal förort där kommunpolitikerna dumpar utländska medborgare?

Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Ja det hoppas man. Det är synd att vi svenskar inte hjälper varandra mera i nödens stund.

Kjell skulle behöva hjälp med att bekämpa dom fega "råttorna". Men han fick ingen hjälp .

Jag vill inte att dom skyldiga ska leva .. precis så mycket hatar jag dom.

Folk är helt skräckslagna i Sverige idag och det är fruktansvärd situationen i landet! Jag önskar verkligen att nationalismen och Sverigevänliga krafter gör entré i makten inom snart!
Citera
2019-12-20, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Förstår uppriktigt sagt inte vad polisen sysslar med, hur kan de ej ha fått tag på dessa små as än? Är ju inte direkt något metropol mordet skedde i utan i fking Gislaved mitt bland massa vittnen. Dessutom utfört av några kids i stundens hetta (förmodligen var de även neddrogade på benzo), knappast några hitmans. Polisen kan fan inte komma och skylla på resurser i ett sådant här läge.

Jag är förbannat trött på nuvarande polisers tjat om högre lön; börja prestera först för helvete. Lös riktiga brott som detta istället för att jaga harmlösa cannabisbrukare eller folk som kör lite för fort. Skaffa lite jävla yrkesheder och gå inte bara på att förbättra eran statistik. Om ledningen är problemet så gå ihop då, ni vanliga snutar, och protestera?

Harmlösa cannabisbrukare...Ännu en indoktrinerad liten tomte som inte kan förstå större sammanhang
Citera
2019-12-20, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Du har all rätt att påvisa motsatsen. Hittills har det framkommit att han var full och bråkig innan incidenten. Du har andra uppgifter eller? Eller är det bara så enkelt att sanningen inte stämmer med den sanning du vill ha?

Bara för att någon har skrivet det betyder det inte att det stämmer.
Citera
2019-12-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ja att kväll ryckte av 2 masker blev bara en billig trådsanning.

Ut med signalimente. Det blir inte sämre anser jag. Utredninkngen mår bra av öppenhet och transparens. Bomba på med tips bara. Tysta leken funkade inte.

Ni får tacka Grand för att jag inte ger er de senaste vibrationerna från Gislaved.
Citera
2019-12-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunalarbetaren
Ni får tacka Grand för att jag inte ger er de senaste vibrationerna från Gislaved.

Har dom försett dig med munkavle?
Citera
2019-12-20, 21:24
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunalarbetaren

Jag förstår dej, väldigt tråkigt. Jag är uppriktigt ledsen över det som hänt. Skicka gärna pm.
Citera
2019-12-20, 21:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Harmlösa cannabisbrukare...Ännu en indoktrinerad liten tomte som inte kan förstå större sammanhang

Du ska nog inte prata om att förstå större sammanhang eller att vara indoktrinerad. Jag röker inte ens cannabis själv och har ej gjort på många år. Kan dock garantera dig att jag hade krossat dig i den här debatten om du nu vill gå dit. Dock via PM isf då det är OT.

Fokusera på fallet istället för att hänga upp dig på någon irrelevant detalj i det jag skrev.
Senast redigerad av Utspilld 2019-12-20 kl. 21:40.
Citera
2019-12-20, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Bara för att någon har skrivet det betyder det inte att det stämmer.
Det betyder heller inte att det inte stämmer. Vet inte varför det är en sån känslig fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in