• 1
  • 2
2019-12-20, 17:56
Medlem
CoolGates avatar
Tjena
Jag har ett problem med mitt underliv och det är att under förhuden luktar det fruktansvärt illa. Jag duschar 1-2 gånger om dagen och är väldigt noggrann med hygien. Jag är alltid rädd att träffa tjejer då jag inte vill skämmas över att min kuk luktar förjävligt. Vad kan det vara för problem?
Citera
2019-12-20, 18:02
Medlem
Cabenstones avatar
Kan vara svamp. Men, tvättar du för mycket är det inte bra heller. Dra till läkaren och be dom kolla upp det.
Citera
2019-12-20, 18:03
Medlem
CoolGates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabenstone
Kan vara svamp. Men, tvättar du för mycket är det inte bra heller. Dra till läkaren och be dom kolla upp det.
Jag vill gå till läkaren men det känns så förbannat pinsamt så jag fruktar att de inte kommer ta mig seriöst.
Citera
2019-12-20, 18:08
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGate
Jag vill gå till läkaren men det känns så förbannat pinsamt så jag fruktar att de inte kommer ta mig seriöst.

var luktar det, och VAD luktar det? är det under förhuden, är det runt om, luktar det piss, luktar det tånagel, osv?

det där med att en läkare inte skulle ta dig seriöst, nu är du bara dum. De ser hundratals kukar i veckan, och hur många som helst som luktar bäver. de hjälper dig.
Citera
2019-12-20, 18:10
Medlem
CoolGates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
var luktar det, och VAD luktar det? är det under förhuden, är det runt om, luktar det piss, luktar det tånagel, osv?
När man drar bak förhuden så luktar det där. Det luktar väldigt illa, typ fisk, surt. Det är nästan alltid fuktigt där också så att det känns som att den äckliga lukten lägger sig som en hinna.
Citera
2019-12-20, 18:11
Medlem
paggans avatar
Tvätta den endast med vatten i en vecka. Ingen tvål. Om du har rodnad så skulle jag smörja med hydrokortison.
Snabeln gillar inte tvål för ofta.
Citera
2019-12-20, 18:11
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
När man drar bak förhuden så luktar det där. Det luktar väldigt illa, typ fisk, surt. Det är nästan alltid fuktigt där också så att det känns som att den äckliga lukten lägger sig som en hinna.

Äter du mycket fisk, skaldjur, sparris? Äter jag fisk luktar det fisk under förhuden dan efter.

Jag personligen tvättar ALLTId under förhuden med vanligt kranvatten när jag varit och pissat, mycket fräshare och kallingar håller mycket längre, samt ingen fisjh smell.
Citera
2019-12-20, 18:18
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Jag får också lukt ibland, men då tar jag alcogel ett par dagar så försvinner det.
Och ja, det svider...
Citera
2019-12-20, 18:21
Medlem
Köp Pevaryl - receptfri creme mot Svamp (creme, är bäst, finns även som salva som blir kletigare...)
Citera
2019-12-20, 18:22
Medlem
CoolGates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulrik.Agren
Jag får också lukt ibland, men då tar jag alcogel ett par dagar så försvinner det.
Och ja, det svider...
Värt att gå runt med alcogel på sig och så fort man märker att det luktar så är det bara att slänga på lite?
Citera
2019-12-20, 18:23
Medlem
CoolGates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FRBelarus
Köp Pevaryl - receptfri creme mot Svamp (creme, är bäst, finns även som salva som blir kletigare...)
Tack! Ska sticka till apoteket och köpa så fort jag får tid.
Citera
2019-12-20, 18:37
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Citat:
Värt att gå runt med alcogel på sig och så fort man märker att det luktar så är det bara att slänga på lite?
Jag har på det efter morgonduschen under ett par dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in