2019-12-04, 19:04
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartviol02
Exakt! Så jag menade.. Bilen som brukar plocka upp RJ tillhör TD och är en Ford Mondeo och den dom brukar köra omkring med i byn är MK Saab 9-3
Ja, nu hittade jag bilen, TD har en brun Mondeo kombi. Trodde du menade att även den var MK's.

Så dom varvar lite mellan bilarna beroende på vad som ska göras. Knarkaffärer antar jag?
Citera
2019-12-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutNorsk
Emil var tattare, alla är släkt med varandra liksom. Undrar varför inte alla "resandesläktingar" hjälpte till?

Tar vi bort tattare och muhammedaner från Sverige blir det lugn och ro!
Nja du förenklar o generaliserar.
Våld mot kvinnor sker i alla släkter, även hos äkta Svenssöner.
Länge sedan Tollarparn spelade, och Bialitt var lördagsnöjet.
Senast redigerad av moshes 2019-12-04 kl. 19:20.
Citera
2019-12-04, 19:12
Medlem
Skaraborg2s avatar
Denna trio och deras bilar.

Citat:
Exakt! Så jag menade.. Bilen som brukar plocka upp RJ tillhör TD och är en Ford Mondeo och den dom brukar köra omkring med i byn är MK Saab 9-3

Så den här trion använder sig alltså av åtminstone tre olika bilar.
Citera
2019-12-04, 19:15
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Precis RJ har en grå Peugeot 206, MK en grå Ssab 9-3 sedan och DT en brun Ford Mondeo kombi.
Senast redigerad av JustLikeMoney 2019-12-04 kl. 19:18.
Citera
2019-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ja, nu hittade jag bilen, TD har en brun Mondeo kombi. Trodde du menade att även den var MK's.

Så dom varvar lite mellan bilarna beroende på vad som ska göras. Knarkaffärer antar jag?
Yes!
Förmodligen ja..
RJ ställer sin bil på torget när han blir upplockad av DT. En Peugot. Den står där just nu och har gjort ett tag.
Citera
2019-12-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Korrekt!
Citera
2019-12-04, 19:20
Medlem
Citat:
Yes!
Förmodligen ja..
RJ ställer sin bil på torget när han blir upplockad av DT. En Peugot. Den står där just nu och har gjort ett tag.

Hur länge brukar den stå på torget vanligtvis? Snackar vi timmar? Dagar?

Kan det höra till ovanligheterna att den står så länge som den gjort nu?
RJ som sitter anhållen ändå kanske..
Citera
2019-12-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrodicken12
Hur länge brukar den stå på torget vanligtvis? Snackar vi timmar? Dagar?

Kan det höra till ovanligheterna att den står så länge som den gjort nu?
RJ som sitter anhållen ändå kanske..
Det är nog snarare timmar..
Nu har den stått där ett par veckor så det kan inte ha med något gripande att göra.
Kan vara så enkelt att den gått sönder.
Citera
2019-12-04, 19:27
Medlem
Vad jag förstår så är inte obduktionen klar än? Lutar väldigt mycket åt självmord.

Tror polis och åklagare känner press på att visa att man tar uppgiften på allvar efter att varit något senfärdiga i agerandet. Anhöriga klagade på det och anhöriga är, åtminstone till stora delar, tattare. Oroligt att det inte blir korrekt som i ”politiskt”. Därav gripandet? Gissar på att den senaste som hade kontakt med offret är den som nu är gripen.

Ganska fantastiskt att en prostituerad tattar-transvestit kan få så mycket utrymme.
Citera
2019-12-04, 19:28
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Får hålla tummarna att det är Alexande* och en svenne denna gång. Många rasister o SD:are sitter o runkar när den nu visade sig vara en kurd i Wilmafallet.

Om det är R*mmin så är han inte så svensk.
Är han adopterad från Rumänien? Ensamkommande?
Citera
2019-12-04, 19:29
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Vad jag förstår så är inte obduktionen klar än? Lutar väldigt mycket åt självmord.

Tror polis och åklagare känner press på att visa att man tar uppgiften på allvar efter att varit något senfärdiga i agerandet. Anhöriga klagade på det och anhöriga är, åtminstone till stora delar, tattare. Oroligt att det inte blir korrekt som i ”politiskt”. Därav gripandet? Gissar på att den senaste som hade kontakt med offret är den som nu är gripen.

Ganska fantastiskt att en prostituerad tattar-transvestit kan få så mycket utrymme.
Nog är obduktionen klar och rättsläkaren har gett ett preliminär dödsorsak åt polis & åklagare, Det som tar tid är att få testresultaten analyserade och få det resultatet tar ca 2-3veckor!
Citera
2019-12-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Om det är R*mmin så är han inte så svensk.
Är han adopterad från Rumänien? Ensamkommande?
Hans pappa är svensk och släkt med Lundberg, sen tror jag att hans mamma kan va zigenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in