Citat:
Ursprungligen postat av
Finisterre
Vill du berätta vad du försöker säga klyban?
Vilka är ni, vilka är dessa kopplingar, vad är det ni har vetat i decennier, varför är detta skoj, vad är det som inte är Lucas?
Om jag ska gissa så gissar jag att du försöker säga att det inte är Lucas som gör de kopplingar Lucas gör, men jag kan ju bara gissa.
Du får titta på impeachment förhören objektivt om du klarar, då svaren redan är där för dig.
Ja, undra vad vi vetat om i decennier om impeachment och hur såna förslag inte röstas igenom.
Hmm, undra vad det kan vara.
Citat:
Ursprungligen postat av
IQ-145
Men nu slirar du åter igen på sanningen, eftersom du inte ger hela bilden av situationen.
Vita Huset skrev ju ett fem sidor långt brev där de förklarade varför så inte kommer att ske i det här skedet. Demokraterna har ju endast i vaga ordalag pratat om hela upplägget. De har inte ens namngivit vilka vittnen som ska kallas. Demokraterna har heller inte givit något svar om Republikanerna får korsförhöra t.ex. Adam Schiff och kalla in sina egna vittnen.
De har även med flit schemalagt förhören då Trump ska vara i London på NATO möte. Sedan har Trump endast fått en dryg vecka på sig att ställa upp, jämför det med när Clinton var i samma situation. Clinton och hans advokater fick själva välja en tidpunkt som passade dem, och de fick nästan tre veckor på sig att förhöra vittnen. Du hör ju själv hur tokigt hela upplägget är. Endast en dåre skulle ställa upp på sådana villkor.
Du kan ju själv läsa brevet
https://www.scribd.com/document/4377...TTER-TO-NADLER
Den enda personen hittills som har erkänt ett QPR är ju Joe Biden, men det kanske du har missat?
Nåja, du ska inte ta ut någonting i förskott innan allt är över. Glöm inte att det var Adam Schiff som inte ville ha en utredning om Bidens. Däremot har ju Lindsey Graham begärt ut dokument om Bidens, och enligt Washington Post så är det en indikation på att det kommer att påbörjas en utredning i fallet. Så vi får vänta och se vad som händer.
Vågar trumpen komma till senaten och vittna då i en impeachment i senaten???
Eller är man rädda och sätta trumpen i vittnesbåset där med?
För att ha gjort allt rätt och perfekt, så uppvisar man en stor rädsla för inget.
Ingen som förstår den.
Vi väntar på en utredning om Biden först, en sådan komemr aldrig märker vi.
Vi börjar alla undra varför man pratar om nått som man aldrig gör, eller ens tänker på!
Självfallet så tar jag ut att detta inte röstas igenom i förskott, objektivitet existerar ju inte, och fascismen tagit över hos "republikanerna" så vi komemr inte se någon objektivitet.
Snart startar nya impeachment förhör, och nått säger mig försvaret kommer inte existera nu heller, utan bara prata om annat irrelevant igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
wwr
Tänk vad tid man kastade bort på att läsa artiklar om Muellerutredningen. Artiklarna påstod att Trump snart skulle vara fast. Men det blev inte ett sk-t av det. Nu försöker politiska nätverk och media lura oss med en liknande story om impeachment.
Är det någon som tror på detta? Jag tycker media bara gräver sig allt djupare ned i gropen och har för länge sedan förverkat sin trovärdighet genom ensidig rapportering.
En fråga som går besvara först när utredningen är släppt i sin helhet.
Vi avvaktar tills det skett.
Här i impeachment så är det redan bekräftat en quid pro quo.
Men du väljer prata om annat, det är intressant försvar.
Dock ett betydelselöst försvar pga irrelevans till brottet.