2019-11-14, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
https://svt.se/nyheter/lokalt/skane/har-flyr-de-misstankta-mordarna-pa-cykel

De har thermokläder på sig. Dras av lätt. Detta är ett välplanerat mord tror jag. Killarna har "vuxnare" kropp än ynglingar. Den svarta cykeln är en herrcykel. Negrer kör bara på damcyklar. Den första cykeln är ovanlig. Helt vit. Trodde först det var en sån där kommunal hyrcykel - vilket det kanske är. Det går lite vingligt. - De cyklar ner för Ystadsgatan mot Jesusparken. - Det är ett gytter av tvärgator och grejor där. Personligen hade jag dragit mig mot folkets park typ och passerat bilhinder (finns på avfart södra parkgatan) om polis skulle försöka följa efter. Polisen hade inte kommit fram. Vid knarkrondellen där finns det massor med kameror och de måste de undvika. Hade därför satsat på vidare ner mot Simrishamnsgatan i färdvägen. Så man kommer "bakom" folkets park. Där kan man ha en bil stående. jag gissar vilt på att de slängt cyklarna där och tagit en bil. De cyklarna snos direkt av första bästa som kommer förbi. - Jag gissar nu. Om det är ett planerat mord har de en planerad färdväg. - Polis och kontrollstaten fungerar inte. Svenska Sarneckiskadade polischefer och makthavare har inte fattat det ännu. - Enligt all dansk forskning av psykologer är det enda som dessa kriminella fruktar och fungerar är återkallande av medborgarskap och livstidsutvisning. Allt annat är "waste of time". Detta enligt danska läkare och psykologer sedan ett decennie tillbaka. Det är helt otroligt att svenska journalister och DN-skadade polischefer inte tar dansk forskning på allvar. Sånt här händer inte i Danmark därför att de kriminella redan är hemlösa och utvisade. Kriminella och dysfunktionella invanadrarfamiljer i DK blir hemlösa. Det räcker att de "förstör" i ett område så ryker bostadskontraktet direkt. -De fråntas deras bostadskontrakt. På så sätt splittrar danska mynigheter all gängbildning direkt. I Sverige fortsätter de att experimentera med pedagogik, klimakterikärringar från fryshuset och allsköns dårar får all medieutrymme o dyl (inga läkare eller psykologer) och sossarna med Damberg skapar en polis och kontrollstat. Om 10 år kommer svenska journalister att fatta detta vid Ålandsfärjans ände.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-11-14 kl. 20:14.
Citera
2019-11-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
De borde ju vara lätta att identifiera! Troligtvis är det massor av blattar som vet vilka mördarna är. Tyvärr kommer ingen att hjälpa polisen att lösa detta men de kommer garanterat gnälla på polis och andra myndigheter, yla om rasism mm.

Det är väl bara den ena GM’s klädsel som sticker ut öht men visst kan man anta att det finns gott om kriminella blattar som vet vilka dom är.

Frågan är väl varför någon skulle vilja förstöra/förändra sitt liv genom att vattna i just detta målet? Det handlar om två kriminella tonåringar utan någon relevans för Sverige, den ena ska kommit som flykting från Syrien bara för tre år sedan.
Jag kan förstå att folk blir oroliga för eskaleringen i våldet och risken för att skötsamma medborgare kanske drabbas.. men att folk verkligen bryr sig om langaren dom inte ens känner ser jag som rent trams.
Det är lite Greta Thunberg psykos kring det hela, ingen bryr sig egentligen och då finns det knappast några incitament för agera goltupp.
Citera
2019-11-14, 19:56
Medlem
knullmorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
De har thermokläder på sig. Dras av lätt. Detta är ett välplanerat mord tror jag. Killarna har "vuxnare" kropp än ynglingar. Den svarta cykeln är en herrcykel. Negrer kör bara på damcyklar. Den första cykeln är ovanlig. Helt vit. Trodde först det var en sån där kommunal hyrcykel - vilket det kanske är. Det går lite vingligt. - De cyklar ner för Ystadsgatan mot Jesusparken. - Det är ett gytter av tvärgator och grejor där. Personligen hade jag dragit mig mot folkets park typ och passerat bilhinder (finns på avfart södra parkgatan) om polis skulle försöka följa efter. Polisen hade inte kommit fram. Vid knarkrondellen där finns det massor med kameror och de måste de undvika. Hade därför satsat på vidare ner mot Simrishamnsgatan i färdvägen. Så man kommer "bakom" folkets park. Där kan man ha en bil stående. jag gissar vilt på att de slängt cyklarna där och tagit en bil. De cyklarna snos direkt av första bästa som kommer förbi. - Jag gissar nu. Om det är ett planerat mord har de en planerad färdväg. - Polis och kontrollstaten fungerar inte. Svensk Sarneckiskadade polischefer och mkthavare har inte fattat det ännu. - Enligt all danska foskbning är det enda som dessa kriminella fruktar oh fungerar är återkallande av medborgarskap och livstidsutvisning. Allt annat är "waste of time". Detta enligt danska läkare och psykologer sedan ett decennie tillbaka. Det är helt otroligt att svenska jounalister och DNs-kadade polischefer inte tar dansk forskning på allvar. Sånt här händer inte i Danmark därför att de kriminella redan är hemlösa och utvisade. Kriminella och dysfunktionella invnadrarfamiljer i DK blir hemlösa. Det räcker att de "förstör" i ett ormåde så ryker bostadskontraktet direkt. -De fråntas deras bostadskontrakt. På så sätt splittrar danska mynigheter all gängbildning direkt. I Sverige fortsätter de att experimentera med pedagogisk o dyl. Om 10 år kommer svenska journalister att fatta detta vid Ålandsfärjans ände.
En av cyklarna hittades väl på Klaragatan? Och vad gäller avfarten Södra Parkgatan så är ett av dessa bilhinder (det i mitten) fejk. Kör du på det med en bil så böjer det sig så att du kan köra över det, för att sedan böjas tillbaka. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det eller vad det är för material men jag har själv sett polisen köra in där. Hindret vek sig under bilen och liksom studsade tillbaka. Det hel gick på en sekund.

Bra skriver annars.
Citera
2019-11-14, 20:01
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
De har thermokläder på sig. Dras av lätt. Detta är ett välplanerat mord tror jag. Killarna har "vuxnare" kropp än ynglingar. Den svarta cykeln är en herrcykel. Negrer kör bara på damcyklar. Den första cykeln är ovanlig. Helt vit. Trodde först det var en sån där kommunal hyrcykel - vilket det kanske är. Det går lite vingligt. - De cyklar ner för Ystadsgatan mot Jesusparken. - Det är ett gytter av tvärgator och grejor där. Personligen hade jag dragit mig mot folkets park typ och passerat bilhinder (finns på avfart södra parkgatan) om polis skulle försöka följa efter. Polisen hade inte kommit fram. Vid knarkrondellen där finns det massor med kameror och de måste de undvika. Hade därför satsat på vidare ner mot Simrishamnsgatan i färdvägen. Så man kommer "bakom" folkets park. Där kan man ha en bil stående. jag gissar vilt på att de slängt cyklarna där och tagit en bil. De cyklarna snos direkt av första bästa som kommer förbi. - Jag gissar nu. Om det är ett planerat mord har de en planerad färdväg. - Polis och kontrollstaten fungerar inte. Svensk Sarneckiskadade polischefer och mkthavare har inte fattat det ännu. - Enligt all danska foskbning är det enda som dessa kriminella fruktar oh fungerar är återkallande av medborgarskap och livstidsutvisning. Allt annat är "waste of time". Detta enligt danska läkare och psykologer sedan ett decennie tillbaka. Det är helt otroligt att svenska jounalister och DNs-kadade polischefer inte tar dansk forskning på allvar. Sånt här händer inte i Danmark därför att de kriminella redan är hemlösa och utvisade. Kriminella och dysfunktionella invnadrarfamiljer i DK blir hemlösa. Det räcker att de "förstör" i ett ormåde så ryker bostadskontraktet direkt. -De fråntas deras bostadskontrakt. På så sätt splittrar danska mynigheter all gängbildning direkt. I Sverige fortsätter de att experimentera med pedagogisk o dyl. Om 10 år kommer svenska journalister att fatta detta vid Ålandsfärjans ände.

Kopplingen damcykel och etnicitet kan du ju glömma. Damcykel är vanligt om man ska använda cykel i såna här fall. Det handlar om smidighet och inte om man kan cykla på herrcykel eller inte.
Citera
2019-11-14, 20:21
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Om AG är inblandad så är de med största sannolikhet inte han och hans närmaste som utfört själva skjutningen då de förmodligen haft yngre att göra det. Dessutom passar inte AG in på beskrivningen då han vad jag sett i Olika fuppar verkar vara ganska stor i kroppen
Nej, kan ju vara andra AG-anhängare såklart. Tänker att ett ev "gängbyte" är ett klart motiv och att man samlats efter dådet.
Citera
2019-11-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elva9tolv
Kopplingen damcykel och etnicitet kan du ju glömma. Damcykel är vanligt om man ska använda cykel i såna här fall. Det handlar om smidighet och inte om man kan cykla på herrcykel eller inte.

Jo då. Det är mycket ovanligt att vuxna araber cyklar och negrer har bara damcyklar. Så är det på Möllan i Malmö. Hur ofta har du själv sett en vuxen arab på en cykel?
Citera
2019-11-14, 20:26
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:
Jo då. Det är mycket ovanligt att vuxna araber cyklar och negrer har bara damcyklar. Så är det på Möllan i Malmö. Hur ofta har du själv sett en vuxen arab på en cykel?

Uppenbarligen har jag sett det fler gånger än dig.
Och oavsett hur det ser ut till vardags så skulle även en svenne kunna välja en damcykel i ett sånt här fall för smidighetens skull.
Citera
2019-11-14, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Många med mig har ofta kommenterat att våra pensionsräddare faktiskt använder damcykel istället för herr.

Nu vet jag inte hur väl det stämmer i detta fall, men vad gäller cykelramar i stort skiljer de sig åt beroende på marknad. Exempelvis är japanska cyklar ofta lägre, som de som säljs för Europa då grenmåtten (benmått) proportionerligt kroppslängden är lägre.

En europeisk racercykelram för damer (ej klassisk damcykelram) är konstruerad högre än en herrracer i Japan exv.

Svenskar har generellt sett långa ben proportionerligt kroppslängden, en cykel med vanlig ram (”herrcykel”) kan alltså bli svår att använda för någon med kortare benlängd proportionerligt kroppslängden.

Turkar, bulgarer och Iranier brukar prestera bra på tyngdlyftning exv, delvis beroende på att deras kroppstyp med bred överkropp och kortare ben är en fördel då lyftvägen blir kortare och bålstabiliteten bra.
Citera
2019-11-14, 20:38
Bannlyst
Nån som läst Fredricoish Moreno/Expressen's riktigt vassa krönika hur jävla super-uppfuckat Malmö är?

Och hela Sverige.

https://www.expressen.se/kvallsposten/knarkgang-mordar-for-att-fa-monopol-i-malmo/

LEGALIZE IT! (Du å jag är enig på en punkt Sjöstedtarn.)
Senast redigerad av StopAtNothing666 2019-11-14 kl. 20:56.
Citera
2019-11-14, 20:51
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullmorfar
En av cyklarna hittades väl på Klaragatan? Och vad gäller avfarten Södra Parkgatan så är ett av dessa bilhinder (det i mitten) fejk. Kör du på det med en bil så böjer det sig så att du kan köra över det, för att sedan böjas tillbaka. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det eller vad det är för material men jag har själv sett polisen köra in där. Hindret vek sig under bilen och liksom studsade tillbaka. Det hel gick på en sekund.

Bra skriver annars.
Det hittades en svart cykel i korsningen mellan Björkgatan och Klaragatan. Men vet inte om polisen har bekräftat att det är gm's cykel.
Citera
2019-11-14, 20:51
Medlem
Citat:
De har thermokläder på sig. Dras av lätt. Detta är ett välplanerat mord tror jag. Killarna har "vuxnare" kropp än ynglingar. Den svarta cykeln är en herrcykel. Negrer kör bara på damcyklar. Den första cykeln är ovanlig. Helt vit. Trodde först det var en sån där kommunal hyrcykel - vilket det kanske är. Det går lite vingligt. - De cyklar ner för Ystadsgatan mot Jesusparken. - Det är ett gytter av tvärgator och grejor där. Personligen hade jag dragit mig mot folkets park typ och passerat bilhinder (finns på avfart södra parkgatan) om polis skulle försöka följa efter. Polisen hade inte kommit fram. Vid knarkrondellen där finns det massor med kameror och de måste de undvika. Hade därför satsat på vidare ner mot Simrishamnsgatan i färdvägen. Så man kommer "bakom" folkets park. Där kan man ha en bil stående. jag gissar vilt på att de slängt cyklarna där och tagit en bil. De cyklarna snos direkt av första bästa som kommer förbi. - Jag gissar nu. Om det är ett planerat mord har de en planerad färdväg. - Polis och kontrollstaten fungerar inte. Svenska Sarneckiskadade polischefer och makthavare har inte fattat det ännu. - Enligt all dansk forskning av psykologer är det enda som dessa kriminella fruktar och fungerar är återkallande av medborgarskap och livstidsutvisning. Allt annat är "waste of time". Detta enligt danska läkare och psykologer sedan ett decennie tillbaka. Det är helt otroligt att svenska journalister och DN-skadade polischefer inte tar dansk forskning på allvar. Sånt här händer inte i Danmark därför att de kriminella redan är hemlösa och utvisade. Kriminella och dysfunktionella invanadrarfamiljer i DK blir hemlösa. Det räcker att de "förstör" i ett område så ryker bostadskontraktet direkt. -De fråntas deras bostadskontrakt. På så sätt splittrar danska mynigheter all gängbildning direkt. I Sverige fortsätter de att experimentera med pedagogik, klimakterikärringar från fryshuset och allsköns dårar får all medieutrymme o dyl (inga läkare eller psykologer) och sossarna med Damberg skapar en polis och kontrollstat. Om 10 år kommer svenska journalister att fatta detta vid Ålandsfärjans ände.
De hittade en cykel vid kuken, Björkgatan skrev någon.
Citera
2019-11-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
De hittade en cykel vid kuken, Björkgatan skrev någon.

Kuken - Gas-klockan. Då har jag möjligen gissat rätt färdväg. Sick-sackat ner kanske och kanske tagit en buss eller börjat gå. - Polisen borde höra med uteliggarna och fyllona (och städpersonalen) i Folkets Park och fråga om de hittat några kläder nån slängt över staketet. Om personalen hittat dem så kanske de är i en container i Folkets Park. Kolla alla soptunnor längs vägen och fråga uteliggare och burksamlare. Låt kvinnor i civila kläder göra det tillsammans med soss "uppsökargrupp". Uteliggare är alltid paranoida som fan. men de känner igen "uppsökargruppen" - Vid kuken är det alltid blommor och ljus. Ännu en avrättningsplats. Fråga runt på alkis-boendet Vallhem på Värnhem. De ser mycket men har svårt att skilja på fantasier och verklighet ibland. Men de kan veta förvånansvärt mycket. - Många är psykfall. Man kan kolla upp "pundarhuset" på Södervärn med. Soss vet var det är.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-11-14 kl. 21:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in