Citat:
De har thermokläder på sig. Dras av lätt. Detta är ett välplanerat mord tror jag. Killarna har "vuxnare" kropp än ynglingar. Den svarta cykeln är en herrcykel. Negrer kör bara på damcyklar. Den första cykeln är ovanlig. Helt vit. Trodde först det var en sån där kommunal hyrcykel - vilket det kanske är. Det går lite vingligt. - De cyklar ner för Ystadsgatan mot Jesusparken. - Det är ett gytter av tvärgator och grejor där. Personligen hade jag dragit mig mot folkets park typ och passerat bilhinder (finns på avfart södra parkgatan) om polis skulle försöka följa efter. Polisen hade inte kommit fram. Vid knarkrondellen där finns det massor med kameror och de måste de undvika. Hade därför satsat på vidare ner mot Simrishamnsgatan i färdvägen. Så man kommer "bakom" folkets park. Där kan man ha en bil stående. jag gissar vilt på att de slängt cyklarna där och tagit en bil. De cyklarna snos direkt av första bästa som kommer förbi. - Jag gissar nu. Om det är ett planerat mord har de en planerad färdväg. - Polis och kontrollstaten fungerar inte. Svenska Sarneckiskadade polischefer och makthavare har inte fattat det ännu. - Enligt all dansk forskning av psykologer är det enda som dessa kriminella fruktar och fungerar är återkallande av medborgarskap och livstidsutvisning. Allt annat är "waste of time". Detta enligt danska läkare och psykologer sedan ett decennie tillbaka. Det är helt otroligt att svenska journalister och DN-skadade polischefer inte tar dansk forskning på allvar. Sånt här händer inte i Danmark därför att de kriminella redan är hemlösa och utvisade. Kriminella och dysfunktionella invanadrarfamiljer i DK blir hemlösa. Det räcker att de "förstör" i ett område så ryker bostadskontraktet direkt. -De fråntas deras bostadskontrakt. På så sätt splittrar danska mynigheter all gängbildning direkt. I Sverige fortsätter de att experimentera med pedagogik, klimakterikärringar från fryshuset och allsköns dårar får all medieutrymme o dyl (inga läkare eller psykologer) och sossarna med Damberg skapar en polis och kontrollstat. Om 10 år kommer svenska journalister att fatta detta vid Ålandsfärjans ände.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-11-14 kl. 20:14.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2019-11-14 kl. 20:14.