[quote=MijailovicFanClub|69189801]Komiskt att ni anklagar mig för att trolla. Jag sköt ett gäng pistoler (inklusive revolver som är en typ av pistol) på en skjutbana i Stockholmsområdet. Bland annat glock och revolver. När jag sköt med revolvern va avtryckaren så svag att jag råkade trycka av med pipan riktad uppåt. Med lite otur hade huvudet sett ut som köttfärs. Det var inte mycket till säkerhetsutbildning före. Skulle säga att det idag är för svårt att få skjuta om man är genuint intresserad (alltså få en licens för tävlingsskytte) och för enkelt att få skjuta på ploj. Inte för att jag bryr mig nämnvärt om staten drar in licensen för stridspittarna härinne. Maken till pretentiösa prutthjärnor får man leta efter. Ni skjuter med en pistol mot en tavla. Ni är inte John Wayne.[/QUOTE
Kanske finns en tanke med att det ska vara tillräckligt svårt för att skaffa pistolskyttekort och egna licenser, för att sortera ut sådana individer som dig.
Intrycket du lyckats förmedla av dig själv i dina inlägg gör att jag känner en tacksamhet till de högt ställda kraven som garanterar att jag slipper möta dig på en pistolskyttebana.