2019-09-29, 19:07
Medlem
Fazer har haft denna variant i mnga r, den sljs frmst i juletider av frklarliga skl. Jag tycker att den r riktigt god, men kan tnka mig att Marabous variant inte r lika bra d chokladen redan i sig sjlv r stare n Fazers.
Citera
2019-09-29, 19:13
Medlem
Tycker chokladen r rtt bra.
Citera
2019-10-02, 18:39
Medlem
carminaburanas avatar
ganska trist tyckte jag den var.
Citera
2019-10-03, 17:35
Medlem
Ska testa den bara jag hittar den p affren hr hemma. Ofta brukar deras "ssongssmaker" vara goda. Hallon som kom i somras (eller nr det nu va) blev en storfarvorit hr hemma.
Citera
2019-10-03, 21:04
Medlem
Ngra recensioner frn er chokladlskare?
Citera
2019-10-03, 21:25
Medlem
rednandslimys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackhawkdown

Har redan tryckt i mig tv stycken. r en jvla sucker p pepparkakor iof. Tycker den funkar bra, smaken tar inte ver helt och doften r bra. Det r degbitar i chokladen s den blir vldigt krispig.
Bttre n digestive och oreo.
Citera
2019-10-08, 10:01
Bannlyst
Marabou Strawberry Cheesecake gr att bestlla hos Godis247.se. Har sjlv bestllt 4 st, samt lite finska chips
Citera
2019-10-15, 19:57
Medlem
Jag har smakat dessa och gjort recension p Youtube
https://www.youtube.com/watch?v=682acN9dP3E

Jag tyckte de var jttegoda och har kpt och tit flera stycken av dem. Enda grejen r vl att det knns fr tidigt med julsmaker men annars r den perfekt.
Citera
2019-10-15, 21:58
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Kpte naturligtvis inte sjlv, men hade mjlighet att smaka: Det var en tmligen vidrig kombination. Frstrde chokladsmaken helt med ngon slags artificiell pepparkaksarom. Plus fr texturen dock, bra balans mellan kaka och choklad. Barn gillar den nog.

Saknar non-stop-smaken som vl fanns i det ordinarie sortimentet under en tid, men som utgick helt och sedan kom tillbaka som julspecial tminstone tv gnger. En av mina favoritsmaker, men ocks ett billigt stt att ta non-stop, som annars betingar ett avsevrt hgre kilopris.
Citera
2019-10-20, 19:26
Medlem
lrreversibles avatar
Citat:

Stor besvikelse. Kp den inte, riktigt trkig chokladkaka. Trodde det skulle vara mer som marabou med digestive, dvs digestivebitar i chokladen som knns tydlig och ger mera "krisp". Det hr smakade som vanlig marabou med ngot konstig pepparkaksarom. Riktigt besviken.
Citera
2019-10-21, 08:23
Medlem
Citat:
tit 3 stycken hittills Den r lite mktig, s hela kakan frsvinner inte i ett nafs, men nstan...
Citera
2019-10-30, 21:08
Medlem
XtraXs avatar
Kommer inte att kpa igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in