2019-10-02, 12:38
Medlem
Även om metoderna kan ifrågasättas är det ett gott tecken att befolkningen börjar säga ifrån och visa sitt missnöje med individer som stösjer den utländska ockupationen och den folkfientliga regimens nedbrytning av samhället.

Bra att det uppmärksammas. Förhoppningsvis kan aktionerna spridas, metoderna förfinas och på sikt kanske leda till ett mer seriöst och strukturerat motstånd. Sveriges framtid och svenska folkets överlevnad står på spel, då får man ha visst överseende med att en del individer agerar överilat.
Citera
2019-10-02, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Kulturarbetare som engagerar sig i flyktingar, bara där förstår man vilken typ av individ det handlar om.
Gissar på att det här är en kärring som gapar och skriker och retar gallfeber på folk.

Det finns en anledning till att hon blir behandlad så här.
Jag sympatiserar inte med henne men med vilken rätt pangar man fösterrutor eller skuter in en fyrverkeripjäs i någons hus, med den risk det innebär. De som gör detta eller försvarar det är inte ett dugg bättre själva.
Citera
2019-10-02, 12:42
Medlem
LeifD2s avatar
Alltså en person som aktivt arbetat för ökad kriminalitet och uppbrytning av samhället får problem med sin omgivning...
Hmm... Kan nog komma mer sånt här. Vi vet ju att många quisslingar i Norge fick problem efter maj 1945. Jag säger inte att det är rätt och riktigt, men man skall inte bli förvånad. Förädare och spioner får ofta problem, så hade alltid varit och så kommer det att förbli.
Citera
2019-10-02, 12:45
Medlem
Wheeler88s avatar
Att hon arbetat med invandrare är den naturliga offerkoftan hon tar på sig. Detta är förmodligen Anton och Kalle som bråkar med henne för att hon anmält dem för de beter sig som snorungar. Men även svenska ungdomar behöver fritidsgårdar.
Citera
2019-10-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pissbogen5
Hur vet du att hon talar sanning? Hon är mycket väl medveten om vilka kodord hon behöver använda för att få det till svenskar.
Jag har inga som helst problem med att föreställa mig kepsprydda kritvita blöjraggare utan minsta sociala skolning. Det är ingen brist på dem i min småländska avkrok och jag tror inte att Österlen på något vis skulle vara speciellt förskonat heller.

Vi reaktionära gubbjävlar som försöker påvisa pragmatism och rationellt tänkande i mångkulturfrågan ser "aktivism" av det här slaget som rent sabotage. Det är otroligt lätt för batikgänget att smeta den här skiten på allt höger om C och på så vis slå ihjäl alla möjligheter till den sakliga diskussion de själva vill undvika. Man kan tycka vad man vill om taktiken men den fungerar utmärkt.

Rök ut slöddret, de gagnar ingen utom de som de tror sig angripa.
Citera
2019-10-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Att hon arbetat med invandrare är den naturliga offerkoftan hon tar på sig. Detta är förmodligen Anton och Kalle som bråkar med henne för att hon anmält dem för de beter sig som snorungar. Men även svenska ungdomar behöver fritidsgårdar.
Innan de åker fast och blir identifierade så kommer de att vara Åkessons lydiga lakejer för alla som vill att de ska vara det. BO själv verkar villigt styra det i den riktningen.
Citera
2019-10-02, 12:55
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Jag sympatiserar inte med henne men med vilken rätt pangar man fösterrutor eller skuter in en fyrverkeripjäs i någons hus, med den risk det innebär. De som gör detta eller försvarar det är inte ett dugg bättre själva.
Jag håller med dig. Men är övertygad om att hon satt sig i situationen själv.
Citera
2019-10-02, 12:56
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Om du inte kan räkna borde du fundera på hur du kan lära dig att räkna istället för att sitta och fundera över tidningsartiklar. Tycker du inte att det vore bättre?

Så bara för att hon gillar flyktingar så är det ok att förstöra hennes egendom? du tyckte ju att hon kunnde skylla sig själv. Så om nån från vänster sparkar in din dörr, slår sönder dina fönster så får du skylla dig själv för att du röstar SD?
Citera
2019-10-02, 12:57
Medlem
Hon ljuger. Låter som en typisk rättshaverist.
Citera
2019-10-02, 12:57
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Så bara för att hon gillar flyktingar så är det ok att förstöra hennes egendom? du tyckte ju att hon kunnde skylla sig själv. Så om nån från vänster sparkar in din dörr, slår sönder dina fönster så får du skylla dig själv för att du röstar SD?
Men se där. Du kunde ju tolka. Kanske inte helt korrekt, men du försökte ju i varje fall. Varför kunde du inte det från början?
Citera
2019-10-02, 12:58
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Fast att rösta SD är inte samma sak som att jävlas med folk och reta gallfeber på dem. Hon är högst sannolikt en sådan person.
Citera
2019-10-02, 13:02
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Matilda Pyk är en person som gärna sticker ut hakan, men blir upprörd när det ger reaktioner.

Rasistanklagar busschaufförer "Stannar inte för mörkhyade"

https://www.flashback.org/t2748429

Är okänslig för andras livspussel genom aktioner mot fortkörning genom byn

http://www.ystadsallehanda.se/simris...-i-ostra-hoby/

Givetsvis kandiderade hon för F! i kommunvalet 2018 i Simrishamns kommun

https://fiosterlen.se/simrishamn/

Jag gissar på någon störning i att kunna förstå andra människor och deras perspektiv som motiverar hennes okänsliga framfart i världen. Och förklarar varför hon inte tar in när hon får negativ social feedback, utan istället letar fel i dem som ger feedback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in