Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-07-16, 18:34
  #37
Medlem
Måste hon ha gjort mig något personligen för den åsikten? Nope.
Citera
2016-07-16, 23:44
  #38
Medlem
Karaboudjans avatar
sluta snacka skit om GMs mamma,hon har inte gjort något i denna händelse. hon vet inte ens att du gör de, så är du sur på henne, ska du nog kontakta hon privat.
Citera
2016-07-17, 09:15
  #39
Medlem
Svarade på en fråga. Stor skillnad.
Citera
2016-07-23, 02:49
  #40
Medlem
emileflournoys avatar
Och som vanligt när något händer i Ö-vik så blir det knäpptyst.
Citera
2016-07-23, 09:29
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Och som vanligt när något händer i Ö-vik så blir det knäpptyst.


Finns väl inte så mycket mer att säga? Dan är ingen tungt kriminell snubbe, det gick bra för hyresvärden som blev stucken, det är bara att invänta åtal..
Citera
2019-07-23, 19:23
  #42
Medlem
Vad hände med GM? Nån som vet vad han blev dömd för och om han är fri idag?
Citera
2019-07-23, 19:43
  #43
Medlem
Vasilevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snikarn
Vad hände med GM? Nån som vet vad han blev dömd för och om han är fri idag?

Det blev 2 år för grov misshandel
https://www.allehanda.se/artikel/hov...i-30-arsaldern
Citat:
Tingsrätten dömde mannen till fängelse i två år för grov misshandel.
Domen överklagades – av alla.
Nu har hovrätten fastställt domen.
Citera
2019-07-23, 20:09
  #44
Medlem
Sedär! Vet nån var han befinner sig nu? Bor han kvar i stan eller?
Citera
2019-07-25, 17:42
  #45
Medlem
Enligt hans fb bor han fortfarande kvar i stan.
Citera
2019-07-29, 09:41
  #46
Medlem
Ok, men ingen som vet om han jobbar eller vad han sysslar med? Var han drogpåverkad när han hög sin hyresvärd eller så? Kommer det hända igen?
Citera
2019-10-02, 10:43
  #47
Medlem
Dan drack under perioden stora mängder ghb och tryckte en del steorider osv, dan är nog den absolut största tomten vi har i stan, kallades Dan mytoman hele uppväxten, sen så misshandlade han min barndoms bästis när dom hade en relation där några år, han blev sen TSM med en annan vännina och blev samma sak där, psykisk o fysisk misshandel, isolering osv, nu vet jag polisen stängde av hela Domsjö igår, deras gata där han och skabbiga o hemska Jannike bor(tjejen som satt o slog i sej heroin, åt tabletter och tar amfetamin med barnen sovandes i huset, på ren svenska vidrigt) är uppriktigt stor chans/risk att det är hon som försökte mörda honom här den 29:de men är bara spekulationer från mej o min granne, vet dom har varit besatta av vidrig porr, haft sex inför alla dom känner, dom skickar bilder o filmer vare sej vill eller ej, tjatar på samtliga dom känner om trekanter o sex partyn, men ingen som hakat på eller uppmuntrar deras sjuka beteenden, men något har iaf hänt o för oss som känner Dan så vet vi ju det bara är en tidsfråga tills nästa sammanbrott. Men annars alltså hon fått nog en gång för alla(hoppas kanske) o typ försvarat sej, men som sagt att det är dom som är 30/40 åringar mannen o kvinnan vet jag inte säkert, däremot vet jag polisen spärrade av Mellanvägen igår.
Citera
2019-10-03, 23:06
  #48
Medlem
Ojdå, det var mycket information!! Men vadå stängde av hela domsjö? Har ju inte stått nått om det i tidningen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback