Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-04-30, 10:58
  #1
Medlem
Hypotesuss avatar
Här skriver vi omdömen om Fulmen Pharma.
Citera
2019-06-03, 21:09
  #2
Avstängd
Fick hem tren e av detta märket, tunn olja och ingen pip alls, väldigt professionella förpackningar, blindtext på förpackningar vilket jag aldrig sett tidigare, fanns även en instruktionsmanual med information, tips m.m.
återkommer om hur bra oljan är om några veckor.
__________________
Senast redigerad av Manbat 2019-06-03 kl. 21:17.
Citera
2019-09-30, 20:25
  #3
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Fick hem tren e av detta märket, tunn olja och ingen pip alls, väldigt professionella förpackningar, blindtext på förpackningar vilket jag aldrig sett tidigare, fanns även en instruktionsmanual med information, tips m.m.
återkommer om hur bra oljan är om några veckor.

Ja hallå?

Fick precis en 300mg testoe flarra av det här märket, hur gick det för dina resultat?
Citera
2019-10-01, 17:59
  #4
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ja hallå?

Fick precis en 300mg testoe flarra av det här märket, hur gick det för dina resultat?

Polarn körde deras testo-c 300mg i somras, han vart hel nöjd. Han stack var 7e dag å tog ett blodprov samma dag som han skulle sticka. Innan han stack hade han ett nmol på 48
Citera
2019-10-01, 20:20
  #5
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Polarn körde deras testo-c 300mg i somras, han vart hel nöjd. Han stack var 7e dag å tog ett blodprov samma dag som han skulle sticka. Innan han stack hade han ett nmol på 48

Hade inte hört om detta alls förrän jag fick den i handen och tråden här var tom men har funnit lite ros i kurrapporter blandannat, och ditt skriver här hjälper mig mycket tack broder
Citera
2019-10-05, 18:47
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ja hallå?

Fick precis en 300mg testoe flarra av det här märket, hur gick det för dina resultat?

Sorry för sent svar, har flyttat utomlands och är inte särskilt aktiv här på forumet längre.

Trennet fungerade som det skulle och jag har inget att klaga på, resultaten kan jag inte säga mycket om då jag endast körde 3 vialer av det märket sen bytte jag till ett annat då jag tyckte det var jobbigt att sätta tren som var 100 mg/ml och det var enda doseringen de hade på tren e.
Citera
2019-10-05, 22:28
  #7
Medlem
Sebastianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Sorry för sent svar, har flyttat utomlands och är inte särskilt aktiv här på forumet längre.

Trennet fungerade som det skulle och jag har inget att klaga på, resultaten kan jag inte säga mycket om då jag endast körde 3 vialer av det märket sen bytte jag till ett annat då jag tyckte det var jobbigt att sätta tren som var 100 mg/ml och det var enda doseringen de hade på tren e.

Tack för svar broder

Tren brukar märkas om det funkar eller inte resultaten står du för själv med tärning o kök så röknar med att du fixade den biten
Citera
2019-10-05, 23:50
  #8
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Tack för svar broder

Har själv ögat på Fulmen, Kommer köra dem i framtiden när de är slut hemma.

Om du kollar på HB så finns de en del goda ord om märket. Finns även en hel del på den Norska delen.
Citera
2019-10-20, 12:27
  #9
Medlem
trulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Polarn körde deras testo-c 300mg i somras, han vart hel nöjd. Han stack var 7e dag å tog ett blodprov samma dag som han skulle sticka. Innan han stack hade han ett nmol på 48

Tillverkas deras testo enbart i 300mg eller finns den i 250mg med?
Söker testo till min första kur och 250 är att föredra då jag planerar köra 2 stick i veckan
FP verkar va bra av det jag läst hitills men det är svårt...
Citera
2019-10-20, 13:25
  #10
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trulle
Tillverkas deras testo enbart i 300mg eller finns den i 250mg med?
Söker testo till min första kur och 250 är att föredra då jag planerar köra 2 stick i veckan
FP verkar va bra av det jag läst hitills men det är svårt...

Du får la kolla deras hemsida.. annars kan du ju bara skjuta i dig mindre olja om det är så viktigt att skjuta i dig 50mg mindre....
Citera
2019-10-20, 13:27
  #11
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trulle
Tillverkas deras testo enbart i 300mg eller finns den i 250mg med?
Söker testo till min första kur och 250 är att föredra då jag planerar köra 2 stick i veckan
FP verkar va bra av det jag läst hitills men det är svårt...

Har en vän som ligger på deras testo och det är G2G.
Spelar väl ingen roll ifall testot är på 250mg eller 300mg?
Bara att dosera 0,2ml mindre ifall det är på 300mg, ändå UG-olja så det diffar ofta 10% plus eller minus.
Citera
2019-11-15, 23:01
  #12
Medlem
Någon som kört deras anavar (oxandro) och vill dela med sig av sina erfarenheter?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback