2019-09-20, 15:52
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citera
2019-09-20, 17:18
Medlem
TokyoBarns avatar
Wolfpack, kom igen..

det var ''nytt'' när Kungarna av Tylösand gjorde samma sak 2010, idag? nope.

Och hon josie som opererat sig för 500 lök, hur fan såg hon då ut innan? verkligen ingen skönhet nu enligt mig.

Edit: hittade före-bild nu, hon såg ju bättre ut så, snacka om att bränna upp sina sparade cash på skit.
Senast redigerad av TokyoBarn 2019-09-20 kl. 17:24.
Citera
2019-09-20, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Vill att Nina ska komma in snarast. Kommer tillföra mycket drama samt något fint att titta på

Men hon är sönderopererad... ser helt onaturlig ut.
Citera
2019-09-21, 00:38
Medlem
Luckyhorses avatar
Adam är helt klart min favorit för tillfället. Rätt kul hur mycket vissa i andra pakten fuckar upp för sig själva. Fimpens patetiska pokerface mot adam samt hans extremt kassa engelska.

Tjejernas konstanta no brainers för spelet
Citera
2019-09-21, 03:12
Medlem
flashbackkalles avatar
Adam e fanimej skönast. Kör spelet precis so jag gillar det. Kör med Mathilda ÄVEN fast han inte vill, det är så man ska göra. Hon har tillit till honom men han planerar ut en framtid, vilket blir att han byter ut henne och hon har ingen aning om att han var med på det. Sjukt snyggt. Sen är han, samt Paulo, väl medvetna vilka "sidor" det är (själv är jag väldigt emot att man säger sidor eller att det ens blir det, det är ju alla mot alla men att vissa klickar bättre med varandra) och lyckas ändå fucking sätta sig emot "wolf pack". Min stora favorit på sedan Adrian 2015!

Fredriks historia var redan skriven så fort han teama upp med Marcelo och Jesper, ingen konstigt alls att han rök. Lär komma in igen då han är en färgglad karaktär. Kul att Theo vakna upp och synade tjejernas bluff, hahah man satt ju fan själv o skämdes när dom försökte få honom o välja dom, skaffa ett fucking pokerface!! Tjejerna för övrigt är fan blåstare än tidigare säsonger, väldigt märkligt.

Bästa säsongen på väldigt länge.
Citera
2019-09-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Adam e fanimej skönast. Kör spelet precis so jag gillar det. Kör med Mathilda ÄVEN fast han inte vill, det är så man ska göra. Hon har tillit till honom men han planerar ut en framtid, vilket blir att han byter ut henne och hon har ingen aning om att han var med på det. Sjukt snyggt. Sen är han, samt Paulo, väl medvetna vilka "sidor" det är (själv är jag väldigt emot att man säger sidor eller att det ens blir det, det är ju alla mot alla men att vissa klickar bättre med varandra) och lyckas ändå fucking sätta sig emot "wolf pack". Min stora favorit på sedan Adrian 2015!

Fredriks historia var redan skriven så fort han teama upp med Marcelo och Jesper, ingen konstigt alls att han rök. Lär komma in igen då han är en färgglad karaktär. Kul att Theo vakna upp och synade tjejernas bluff, hahah man satt ju fan själv o skämdes när dom försökte få honom o välja dom, skaffa ett fucking pokerface!! Tjejerna för övrigt är fan blåstare än tidigare säsonger, väldigt märkligt.

Bästa säsongen på väldigt länge.
Håller med, bästa säsongen sedan 2013 och Jeppe show. Marcelo och Jesper är sådär sviniga och spelar spelet precis som ideala PH-deltagaren, lite fuskigt med kompisar som varit med förr, men så länge de bjuder på bra tv är jag nöjd.
Citera
2019-09-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Håller med, bästa säsongen sedan 2013 och Jeppe show. Marcelo och Jesper är sådär sviniga och spelar spelet precis som ideala PH-deltagaren, lite fuskigt med kompisar som varit med förr, men så länge de bjuder på bra tv är jag nöjd.

Värsta är ju dock att man vet att de kommer åka ut och komma tillbaka X antal gånger för att produktionen vill ha kvar dom. Föredrar det med danska ph att produktionen inte är så jävla vidrig och korrupt. De som spelar bra är kvar länge i Danmark men i Sverige styr produktionen spelet till 100% vilket är helt värdelöst och tråkigt.
Citera
2019-09-21, 15:53
Medlem
Har hört ryktas att Camilla låg med två killar under sin tid i huset. Marcello bör vara den ena, men vem är den andra?
Citera
2019-09-21, 18:52
Medlem
Hardfells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Wolfpack, kom igen..

det var ''nytt'' när Kungarna av Tylösand gjorde samma sak 2010, idag? nope.

Och hon josie som opererat sig för 500 lök, hur fan såg hon då ut innan? verkligen ingen skönhet nu enligt mig.

Edit: hittade före-bild nu, hon såg ju bättre ut så, snacka om att bränna upp sina sparade cash på skit.

Langa bild please
Citera
2019-09-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Har hört ryktas att Camilla låg med två killar under sin tid i huset. Marcello bör vara den ena, men vem är den andra?

Marcelo är ju känd att ligga med allt o alla så visst kan det vara han som då är en av de två.
Citera
2019-09-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardfell
Langa bild please
https://imgur.com/BANDswY
Citera
2019-09-21, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
https://imgur.com/BANDswY

Hon var söt. Idag ser hon mest konstig ut. Jävlar vad hon tappat i vikt också. Trodde hon var en sån där ”naturligt spinkig”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in