Citat:
Ursprungligen postat av
Infocat
Håll er till topic, har ni inget vettigt att skriva så bespara oss andra med er bullshit. Skapa en annan tråd så lär vi se hur många views den får.
Tack för tipset, men till skillnad från dig så är jag övertygad om att BO:s dåliga val i livet, i synnerhet hennes val av partner, har med hennes plötsliga bortgång att göra. Därmed är det inte off topic att diskutera detta. Hade hon varit en välintegrerad och skötsam medborgare så hade hon inte blivit skjuten, eftersom hon då varit någon annanstans än tillsammans med den man som tros ha varit det egentliga målet.
Du får tycka vad du vill om det resonemanget, det skiter jag i. För mig och många andra är det solklart att hon inte kan ses som ett oskyldigt offer när hon lever med en gangster. Leker man med elden kan man mycket väl bli illa bränd.
Varför skulle jag skapa en annan tråd när det vi diskuterar hör hemma här? Du kanske skulle starta en egen tråd för ditt gnäll istället för att störa diskussionen i den här tråden? Håll dig till ämnet om du ska skriva här är du snäll.
Den här tråden handlar om en utländsk kvinna med tveksamma meriter och dåligt omdöme, som dog för att hon levde med en utländsk gangster som borde deporterats för längesen. En gangster som dessutom visade sig vara otroligt feg och självisk då han lämnade fru och barn i sticket och flydde när han insåg att det kunde bli farligt. Allt som belyser de inblandades bakgrund och gärningar kan vara av intresse för att förstå varför det gick som det gick.