Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-06, 21:14
  #1
Medlem
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?
__________________
Senast redigerad av LuminousChrome 2019-09-06 kl. 21:38.
Citera
2019-09-06, 21:17
  #2
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?

Så du börjar första dejten med att prata politik? Inte konstigt att du fortfarande är singel.
Citera
2019-09-06, 21:18
  #3
Medlem
Testa att dejta östeuropeiska, sydamerikanska och asiatiska brudar. De delar oftast sunda och traditionella värderingar.
Citera
2019-09-06, 21:18
  #4
Medlem
BewilderedHulders avatar
Jag har samma problem. Varför måste alla vara blöjiga SD-sympatisörer, och var finns alla fascistoida fascist-fascister?!
Citera
2019-09-06, 21:19
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?

Varför bry sig? Kvinnor har naiva värderingar. Vara att acceptera.
Citera
2019-09-06, 21:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Så du börjar första dejten med att prata politik? Inte konstigt att du fortfarande är singel.

Jag är medveten om det demografiska läget och statistiken på hur kvinnor röstar och tänker i frågor som står mig nära om hjärtat. Sen finns det signalement som klädkod och annat som avslöjar.
Citera
2019-09-06, 21:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?
Jag har varit vad vänstermänniskor skulle beskriva som en dödsknarkarsnazist i hela mitt liv.

Mina flickvänner har varit i alla spektrum, och alla har anpassat sig efter min logik då jag inte gör breda generaliseringar eller beter mig som ett barn.

Jag har aldrig försökt tvinga på dom åsikter och har aldrig initierat ett politiskt samtal, endast gett svar på tal.

Du är omogen och bör se över ditt liv.
Citera
2019-09-06, 21:20
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?

Alla tjejer är vänster, eftersom de är lätt manipulerade. Det är din uppgift som en smart stark man att visa henne den rätta vägen och rädda henne från satans grepp och förfall. Det är din utmaning som en man, och att du bara frågar om detta så tvekar jag inte en sekund att du kommer till slut att ha ett bra och stark förhållande livet ut.
Citera
2019-09-06, 21:20
  #9
Medlem
Havenheavens avatar
Problemet är inte att hon är vänster, problemet är att du lyssnar på vad hon säger. Vem fan bryr sig egentligen? Du klappar henne på huvudet och går därifrån när hon börjar prata för mycket.

Behandla kvinnor som barn och allt blir mycket lättare. Du retar inte upp dig på vad barn tycker om politik, varför är du så intresserad av vad kvinnor då tycker? De är inte mycket mer än barn.

Kvinnor är av naturen vänster då de värderar säkerhet framför frihet, män med testosteron i kroppen föredrar det motsatta och är då naturligt höger.

Vidare tenderar kvinnor till att ändra sina åsikter till de åsikter som deras man har.
Citera
2019-09-06, 21:21
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Det känns som att varenda tjej jag stöter på delar inte mina värderingar. Även om hon är höger betyder det inte i mycket i PK-frågor.

Det är sällan man stöter på tjejer med samma värderingar och detta är något som potentiellt hade kunnat störa mig kopiöst i en relation.

Hur fan frångår ni detta? Biter ni i det sura äpplet på den punkten?


det är därför man dejtar.

för att lära känna varandra
Citera
2019-09-06, 21:21
  #11
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Jag är medveten om det demografiska läget och statistiken på hur kvinnor röstar och tänker i frågor som står mig nära om hjärtat. Sen finns det signalement som klädkod och annat som avslöjar.

Vad bra men när du verkligen träffar den rätta kärleken så kommer du inte att tänka på politik överhuvudtaget
Citera
2019-09-06, 21:27
  #12
Medlem
T.om kvinnor som endast söker ligg på BC skriver i 9 fall av 10: "inga SD-killar". Hur illa lär det då inte vara att bli ihop med fanskapet?

Vad det nu har med knullandet att göra.....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback