2019-07-29, 08:42
Medlem
Skrattgrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Som vanligt..... en man. Och detta gäller till 99,9% allt idiotiskt som händer i samhället. Inbrott, rån, överfall och våldtäkter.
Tidigare så fanns det något heter respekt, men det gör det inte längre. Det mesta handlar om egot, och få som man vill. Och så reagerar förstås denna "man", eller barnunge. En normal människa accepterar, och gör ett nytt försök.
Så detta med körkort kan han nog glömma på ett tag. Men då kör han väl utan.

Byt ut män mot svartskallar, jag vill inte beblandas med avskumet - och inte dom andra skötsamma svenskarna heller.
Citera
2019-07-29, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Saker som inte hänt, är ett twitterkonto.
Tack. Jag tänkte på fel språk och fick det till "stupidest shit ive heard".
Citera
2019-07-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
...och plötsligt föll alla bitarna på plats. Du kunde sagt på en gång att du sprang deras ärenden så hade jag sluppit ödsla tid på att debattera din propaganda.

Well...du argumenterar som du har förstånd till. Jag "springer inte deras ärenden" och har aldrig sagt att jag gjort det heller. Men när korkade konspirationsteoretiker sprider rappakalja reagerar jag ibland. Vanliga läsare kan ju tro på ditt nonsens trots att det bara är fria fantasier som inte har något som helst stöd i verkligheten - ja förutom "dina närstående" och deras berättelser....
Citera
2019-08-04, 13:25
Medlem
fettoknopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Satsar hundra spänn på att blatten har gått i maximalt svart körskola.
Vilken stad?

Enköping
Citera
2019-09-04, 14:34
Medlem
Sugminhalals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Att det är livsfarligt och att han är olämplig för att köra i Sverige säger jag inte emot. Det betyder dock knappast att han skulle vara dålig på att köra bil.

Om det INTE betyder att han är dålig på att köra bil, vad betyder det då? Du skriver själv att det är livsfarligt.

Sverige har länge räknats som ett trafiksäkert land och jag har ALDRIG sett en nordeuropé bete sig så in i helvete idiotiskt i trafiken som araber. Allra värst har tjejnegrer i huckle varit vilket kanske kan förklaras med att trafik är en spegelbild av samhället i stort, ett koncentrat av landets övriga samhällsfunktioner som samarbetsförmåga och konflikthantering. Är man van vid "äta eller ätas" är det nog lätt hänt att applicera det tankesättet även i trafiken.
Citera
2019-09-04, 14:49
Medlem
FFL88s avatar
Haha, ännu en retarderad get-motare som misslyckas, vad gick sopan att tro han ens skulle ta sig igenom körskolan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback