Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
Jag tänkte också att det var fegt att lämna sin kvinna o avkomma, för att själv sätta sig säkerhet.
Har tänkt om- han kanske istället stack iväg för han trodde att de bägge skulle följa efter honom.
Han lät inte instinkten styra sig, han kanske tänkte
-jag måste få bort dem från min familj.
Det visade sig vara fel .
Haha, önsketänkande.. några uppenbara fel i resonemanget:
1. En ensam arab springer alltid, oavsett motstånd.
2. En arab kan inte styra sina instinkter, de handlar enbart på inpuls.
3. En arab har obefintlig förmåga till strategiskt/taktiskt handlande och obefintlig konsekvensanalys.
OnT
Jag ser inget underligt i att läkaren åkte på propp, de senaste åren har gatan förråats hela tiden. Värre saker (dödligt våld mot småbarn) har hänt massor med gånger, allt handlar om att få sin vilja igenom. Finns bara två regler; agera först & ge inte chansen att kontra.
Familjen + övriga blodsband är ”in play” vilket jag välkomnar, först då kommer dessa blattefamiljer förstå värdet (egenvärdet iaf) av att fostra sina terrorister till avkommor.
Fadern ska visst äga godisbutiker (en kedja?), vilka bolag driver han? Hur tät är han och vilka kontakter kan han tänkas ha? Hade hon några bröder/farbröder/kusiner/osv som är aktiva i malmöspelet? Intressant för storleken på den kommande belöningen som kommer sättas på mördarnas huvuden.
Är det 100% att inte även BO familj har fiender?
En allmän fråga, finns det något enda exempel (i Sverige) på en palestinier som har färre än 25 avsnitt i sitt belastningsregister? De är ju immuna mot utvisning då de är klassade som stadslösa, vilket verkar vara deras enda resurs för försörjning.