2019-08-23, 18:14
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Vad fan är detta?

"Malmö FF kommer att neka inträde till hemmalagets sektioner för alla personer som genom kläder eller andra attribut visar stöd för Djurgårdens IF och i den mån det finns plats kommer vi hänvisa dem till sektionen för gästande supportrar."
Trodde det var det normala?
Citera
2019-08-23, 18:59
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irmscher
Har jag aldrig hört talas om förut?
Jag har varit på flera bortamatcher på "vanliga" läktaren med "bortatröja" utan problem.
Varför skulle man inte få det?
Citera
2019-08-23, 19:04
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

I Europa kör MFF så aldrig i Allsvenskan. Tror inte något annat lag någonsin gjort de heller.
Citera
2019-08-23, 19:08
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Vad fan är detta?

"Malmö FF kommer att neka inträde till hemmalagets sektioner för alla personer som genom kläder eller andra attribut visar stöd för Djurgårdens IF och i den mån det finns plats kommer vi hänvisa dem till sektionen för gästande supportrar."

Det är ju förfan helt jävla bisarrt. Om vi har folk som vill gå på sittplats så måste vi ju få ha det? Sånt här sker ju inte ens på derbyn...
Citera
2019-08-23, 19:11
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
ouff där fick du mig, jag missade med versaler! Det är ju en dödssynd och måste betyda att jag får slänga alla mina DIF-attiraljer och börja hejja på bajen, kanske skaffa mig hipsterskägg också?
Ya welcome. Men du är ju från Sumpan(?) och inte Leksand så tvek ändå.
Citera
2019-08-23, 19:24
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
I Europa kör MFF så aldrig i Allsvenskan. Tror inte något annat lag någonsin gjort de heller.

Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Har jag aldrig hört talas om förut?
Jag har varit på flera bortamatcher på "vanliga" läktaren med "bortatröja" utan problem.
Varför skulle man inte få det?
Vet att på Studenternas så släpps inga bortasupportrar med synliga attribut upp på hemmaståläktaren. Men detta kanske gällde alla sektioner på stadion som inte är bortasektion?
Citera
2019-08-23, 19:28
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Vet att på Studenternas så släpps inga bortasupportrar med synliga attribut upp på hemmaståläktaren. Men detta kanske gällde alla sektioner på stadion som inte är bortasektion?
Ja om det gäller hemmaklacken så förstår jag det absolut. Det vore en dålig idé att ha fel färger där
Jag fattade det som att det var de vanliga sektionerna?
Citera
2019-08-23, 19:29
Medlem
Irmschers avatar
Citat:
Ja om det gäller hemmaklacken så förstår jag det absolut. Det vore en dålig idé att ha fel färger där
Aha ok. Men har inte djurgården sittplatssektioner tilldelade?
Citera
2019-08-23, 19:34
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Aha ok. Men har inte djurgården sittplatssektioner tilldelade?
Jo säkert.
Men frågan gällde väl de vanliga sektionerna?!
Jag har aldrig varit med om "klädkod" på dessa.
Citera
2019-08-23, 20:12
Medlem
snurresnigels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är ju förfan helt jävla bisarrt. Om vi har folk som vill gå på sittplats så måste vi ju få ha det? Sånt här sker ju inte ens på derbyn...
Patetiskt och pinsamt!
Citera
2019-08-23, 21:17
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ya welcome. Men du är ju från Sumpan(?) och inte Leksand så tvek ändå.

Tur att vi inte behöver oroa oss för att det skulle bli verklighet.

Citat:
Jag har full förståelse om det var hrmmaklacken, men det här är hela arenan förutom tilldelade sektioner om jag förstått det rätt. Är man så rädda för att DIF ska ha supportrar på matchen?
Citera
2019-08-23, 21:43
Medlem
Citat:
Vad fan är detta?

Vad fan håller Malmö på med? Ska dom tvinga alla som bär bortasupportrars färger till ståplats.
Idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in